به مناسبت هفته دولت با حضور فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی و عوامل فیلم ،مراسم اکران فیلم کوتاه « زندگی ادامه دارد » در بهزیستی برگزار  شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین مراسم فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به جایگاه هنر در حل مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه گفت : براساس اهداف دولت تدبیر و امید هنر باید در خدمت جامعه و برای رفع مشکلات اجتماعی بکار گرفته شود. وی ساخت فیلم کوتاه توسط بهزیستی را اقدامی ارزشمند در بکارگیری هنر و هنرمندان برای معرفی فعالیت ها و توانائیهای معلولین بر شمرد و افزود: اگر مسئولین دیگر دستگاهها نیز نگاه مثبتی به مقوله هنر داشته باشند می توانند در معرفی وظایف و ماموریت ها یشان به جامعه از این امکانات استفاده نمایند.
فلاح اظهار داشت : باید بجای برگزاری همایشها و سخنرانیها از حضور هنرمندان برای ترویج فرهنگ و حل بسیاری از مسائل اجتماعی کمک گرفت .
دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی نیز هدف بهزیستی از ساخت این فیلم را معرفی توانمندیهای معلولین به جامعه با استفاده از ابزار هنر عنوان کرد و گفت : بسیاری از معلولین ، باتوجه به پشتکار و اهداف متعالی خود توانسته اند افتخارات زیادی برای کشور بیافرینند و به عنوان افراد توانمند درجامعه حضور یابند.
وی ساخت فیلم کوتاه « زندگی ادامه دارد » را فرصتی برای معرفی تلاشهای معلولین و ایجاد انگیزه برای کسانی که گمان می کنند با معلولیت دیگر به انتهای خط رسیده دانست و افزود: دراستان کرمان افراد دارای معلولیت های مختلف ( شنوایی ، بینایی ، جسمی و حرکتی و ذهنی ) تحت حمایت بهزیستی می باشند و بهزیستی به عنوان نهاد تخصصی و حمایتی خدماتی را به ین افراد ارایه می نمایند .
دکتر عباسی گفت : علیرغم کمکهایی که بهزیستی به معلولین داشته بسیاری از این افراد چنان در زندگی اجتماعی و فردی خود موفق می باشند که بسیاری از انسانهای سالم نتوانسته اند به دستاوردهای آنان دست یابند.
مدیرکل بهزیستی اظهار امیدواری کرد فیلمهای دیگری که با همکاری بهزیستی ساخته می شود بتواند موفقیت ها و تواناییهای دیگر این قشر از جامعه را نیز معرفی نماید.
گفتی است فیلم کوتاه « زندگی ادامه دارد» به کارگردانی و نویسندگی علی رضائی از هنرمندان جوان استان کرمان و سرمایه گذاری اداره کل بهزیستی استان کرمان ساخته شده است که در پایان اکران این فیلم از تمامی بازیگران و عوامل ساخت فیلم با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.