جشن فارغ التحصیلی جمعی از بهبودیافته گانی که یک سال از ترک اعتیاد آنان می گذشت در مرکز TC(درمان اجتماع مدار) بهزیستی کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در این مراسم که با حضور دکتر سدیر معاون پیشگیری بهزیستی کرمان ،مدیری مدیر بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از بهبودیافته گان و مددجویان مرکز TCبرگزار شد،دکتر مجتبی شجاعی مسئول مرکز TC کرمان گفت: این جشن با منظور اهدا گواهی پایان دوره به کسانی که یکسال از بهبود آنها می گذرد برپا شده است. وی با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته این افراد ارتباط مستمری با این مرکز داشته اند و در تمامی برنامه ها و دوره های آموزشی که در این مرکز برگزار می شد، شرکت نموده اند افزود: امروز با اهدا این گواهی از تلاشهایی که این افراد  برای بهبود خود نموده اند ،تقدیر می شود.
وی از TCبه عنوان جامع ترین روش درمان اعتیاد در دنیا نام برد و افزود :این مرکز در سال 81 شروع به کار نموده و بر اساس  بررسی های صورت گرفته در سال 91 میزان موفقیت درمانی این افراد از متوسط جهانی بالاتر بود.
دکتر شجاعی اظهار داشت این تحقیقات نشان دهنده میزان پاکی یکسال به بالای 75 درصد مددجویان مرکز می باشد و مجرب ترین کادر درمانی موجود در کشور را داراست.
وی با بیان اینکه محصول این مرکز تنها بهبود یافتن افراد در دام اعتیاد نیست گفت: این افراد به عنوان افرادی که در واقع برای کشور و جامعه هزینه داشتند پس از بهبودی کامل به انسانهای مولدی تبدیل می شوند که الگوی انسانهای دیگر نیز می باشند.
گفتنی است در بخشی از گواهی پایان دوره این مرکز آمده است : اکنون که ققنوس وار به پرواز درآمده ای تولد دوباره ات را ازصمیم قلب تبریک می گوییم .