شش ورزشکار ناشنوای کرمانی برای حضور در بازیهای آسیا و اقیانوسیه راهی کره جنوبی شدند
شش ورزشکار ناشنوای کرمانی با قرار گرفتن در ترکیب کاروان اعزامی فدراسیون ورزش های ناشنوایان برای شرکت در بازیهای آسیا و اقیانوسیه که در کره جنوبی برگزار می شود عازم این کشور شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در تیم ملی فوتبال ناشنوایان اعزامی به این مسابقات نام سه فوتبالیست ناشنوای کرمانی بنامهای رضا رجایی ، محمد جواد بنا زاده و رضا سلیمی به چشم می خورد.

همچنین خانمها فاطمه صادقی ، بتول محمدی و محبوبه صادقی نیز بعنوان سه والیبالیست ناشنوای کرمانی با حضور در ترکیب تیم ملی والیبال بانوان ناشنوای ایران عازم کره جنوبی شدند.
برپایه این خبر علاوه براین شش ورزشکار ، محمد حسین مولا رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان کرمان و دبیر کمیته فوتبال و فوتسال فدراسیون ورزشهای ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران بعنوان سرپرست ، رضا یوسف آبادی بعنوان سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان و خانم گیتا گرامی بعنوان مربی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوا سه کرمانی هستند که کاروان ورزشی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران به بازیهای آسیا و اقیانوسیه در کشور کره جنوبی را همراهی می کنند.
شایان ذکر است هفتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه از یکم لغایت سیزدهم خرداد ماه سالجاری در کره جنوبی در حال برگزار ی می باشد.
اعزام 15 ورزشکار کم توان ذهنی  کرمانی به جشنواره کم توانان ذهنی کشور
15 ورزشکار کم توان ذهنی برای شرکت در جشنواره کم توانان ذهنی عازم بابلسر شدند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این جشنواره با حضور کم توانان ذهنی سراسر کشور برگزار می شود که استان کرمان با اعزام 15 ورزشکار در رشته های فوتسال ،تنیس روی میز،دو و میدانی و شنا در این دوره از رقابتهای شرکت نموده است.
برپایه این خبر در این جشنواره ورزشکاران کرمانی توانسته اند در مسابقات دو ومیدانی مقام اول ،پینگ پنگ مقام پنجم و شنا عنوان ششمی را کسب نمود.
گفتنی است تیم اعزامی کرمان برای شرکت در مسابقات این جشنواره توانسته تاکنون جزو4 تیم برتر قرار گیرد.