بازدید فرماندهان پایگاه پشتیبانی – آموزشی نیروی دریایی سیرجان از مراکز بهزیستی

فرماندهان نیروی دریایی سیرجان به منظور آشنایی باچگونگی خدمت رسانی بهزیستی به مراکز تحت پوشش خود از مراکزی چون نگهداری معلولین در شهرستان سیرجان بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، دراین بازدید احمدی پور رئیس اداره بهزیستی سیرجان به ارایه گزارشی در خصوص خدمات رسانی بهزیستی به مراکز تحت نظارت خود  پرداخت و گفت : وجود خیرین در کنار بهزیستی کمک خواهد کرد تا نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف خود که متشکل از کودکان بی سرپرست ،بد سرپرست ،زنان بی سرپرست ،افراد معلول ،سالمندان و … می باشد ،راحت تر صورت گیرد .

 

بازدید فرماندار شهرستان انار از پایگاه دائمی سنجش بینایی بهزیستی

فرماندار شهرستان انار به همراه دیگر مسئولین محلی این شهرستان از پایگاه دائمی بینایی سنجی این شهرستان بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان این بازدید به منظور آشنایی بیشتر از نحوه ارایه خدمات تخصصی بهزیستی در بحث پیشگیری از معلولیت های بینایی انجام شد . گفتنی است در این بازدید حاج غنی رئیس اداره بهزیستی شهرستان انار گزارشی از نتایج اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم ارایه نمود و به تشریح دلایل اجرای این طرح پرداخت .

برگزاری زیارت عاشورا در تمامی ادارات بهزیستی سراسر استان کرمان

به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش مراسم  قرائت زیارت عاشورا و سوگواری ایشان در تمامی ادارات بهزیستی سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان این مراسم در دهه اول محرم در اولین ساعت اداری و با حضور پرشور تمامی پرسنل بهزیستی برگزار شد.

بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان از روستاهای فاقد پایگاه بینایی سنجی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان به همراه کارشناس پیشگیری از روستا های فاقد پایگاه بینایی سنجی بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان این بازید به منظور ارایه خدمات رسانی به مناطق دور افتاده ای که دارای کودکان 3تا 5 سال می باشند اما به لحاظ محرومیت و دور افتادگی از مناطق شهری فاقد پایگاه سنجش بینایی بودند انجام شد و تمامی کودکان این روستا مورد معاینه چشم قرار گرفتند.

برگزاری روز جهانی معلولین در شهرستان های سیرجان ، رفسنجان ،کهنوج ،شهربابک و رابر

مراسم روز جهانی معلولین همزمان با سراسر کشور علاوه بر مرکز استان کرمان در شهرستانهای سیرجان ، رفسنجان ،کهنوج و رابر نیز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان روز جهانی معلولین امسال با قرار گرفتن دردهه اول محرم تحت عنوان همایش عاشورایی برگزار شد.

گفتنی است این مراسم در شهرستانهای سیرجان ، رفسنجان ،کهنوج و رابر با حضور پرشور مسئولین محلی و معلولین و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی ویژه این ایام  همراه بود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولین در رفسنجان

به مناسبت روز جهانی معلولین نمایشگاهی از دستاوردهای معلولین سیرجان در این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی دراین نمایشگاه آثار هنری چون نقاشی ،خطاطی ،کار با چرم ،گلسازی و … در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت .

برگزرای دوره آموزشی ویژه معلولین ضایعه نخاعی در شهرستان جیرفت

دوره آموزشی یک روزه ای ویژه معلولین ضایعه نخاعی شهرستان جیرفت با همکاری انجمن ضایعه نخاعی شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان این دوره آموزشی به مناسبت روز جهانی معلولین و به منظور ارایه آموزشهای  لازم در خصوص مسایل بهداشتی ،درمانی ، بهداشت روانی ،استفاده از قابلیت های معلولین ،حرکت درمانی و … برگزار شد .

تجلیل از معلولین موفق شهرستان راور

طی مراسمی با حضور فرماندار راور ،مسئولین محلی و جمع کثیری از  معلولین شهرستان راور از معلولین موفق تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم که با ارایه گزارش موفقیتهای معلولین و سخنرانی شریفی فرماندار راور همراه بود از کلیه معلولین موفق با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

برگزاری جلسه مناسب سازی در شهرستان ریگان

جلسه مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستان ریگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان دراین جلسه که با حضور فرماندار شهرستان ریگان برگزار شد، مقرر شد با توجه به تازه تأسیس بودن شهرستانهای ریگان و فهرج شهرداریهای این دو شهرستان اقدام لازم را جهت مناسب سازی اماکن عمومی انجام دهند.

همچنین مقرر شد تا ادارات دولتی نیز جهت مناسب سازی اماکن اقدام نمایند.

اعزام جمعی از سالمندان کوهبنانی به اردوی زیارتی-  سیاحتی

جمعی متشکل از 20 سالمند کوهبنانی به اردوی زیارتی – سیاحتی اعزام شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان 20نفر از سالمندان شهرستان کوهبنان به همت اداره بهزیستی کوهبنان به اردوی زیارتی- سیاحتی اعزام شدند .

در این اردوی زیارتی –سیاحتی که به 3 زیارتگاه شهرستان کوهبنان انجام شد ،سالمندان پس از اقامه نماز ظهر و صرف نهار در فضای باز اقدام به پیاده روی نمودند .