برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین معلولیت در بهزیستی سیرجان
کمیسیون پزشکی  تعیین معلولیت در شهرستان سیرجان با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،کمیسیون پزشکی تعیین معلولیت در اداره بهزیستی شهرستان سیرجان طبق برنامه تعیین شده هر دو هفته یک بار برگزار شد.در این کمیسیون پرونده های رسیده به اداره بهزیستی مورد بررسی اعضا کمیسیون قرار گرفتند تا بر اساس شاخص های قانونی تعریف شده وضعیت معلولیت افراد مشخص گردد. اعزام سی مددجوی تحت پوشش بهزیستی کوهبنان به مشهد مقدس
سی تن از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان کوهبنان با همکاری بهزیستی وناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  به مشهد مقدس اعزام شدند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، این اقدام خیرخواهانه به منظور اعزام سی تن از مددجویانی که به بعضاً به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته اند به سفر زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس بروند ،انجام شد.
برگزاری جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه در شهرستان راور
شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان راور با حضور رئیس اداره بهزیستی ،بخشدار و جمعی از دهیاران بخش مرکزی شهرستان راور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این جلسه بر همکاری بیشتر دهیاران در خصوص معرفی و راهنمایی معلولین ،به بهزیستی جهت بهره برداری از خدمات تخصصی بهزیستی تأکید و مقرر شد با همکاری بیشتر دهیاران، اجرای طرح آموزش معلولین و خانواده هایشان توسط بهزیستی و با همکاری بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت انجام شود.
اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در شهرستان ریگان
در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم که در شهرستان ریگان انجام شده است ،4000 کودک مورد معاینه قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم که در شهرستان ریگان انجام شد 4000 کودک تحت پوشش این طرح مورد معاینه قرار گرفتند.
یرپایه این خبر پس از اجرای طرح و معاینه کودکان  افرادی که دچار تنبلی چشم و یا مشکوک به تنبلی چشم بودند ،مورد پیگیری درمانی قرار گرفتند.
برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی بهبود یافته گان مرکز ترک اعتیاد پیام راور
اردوی فرهنگی تفریحی بهبود یافته گان مرکز ترک اعتیاد پیام شهرستان راور با حضور تمامی اعضا ، دادستان و رئیس اداره بهزیستی راور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این اردو به منظور تقویت روحیه نشاط و خود باوری بهبود یافته گان در روستای خورند راور برگزار شد.
بر پایه این خبر در این اردوی فرهنگی و تفریحی بهبود یافته گان به اجرای برنامه های ورزشی ،فرهنگی و بیان خاطرات پرداختند و از تعدادی بهبود یافته با اهدا هدیه تجلیل شد.