بازدید رئیس اداره بهزیستی رفسنجان از مدرسه استثنایی شهر نوق
عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی رفسنجان از مدرسه استثنایی شهر نوق بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان به منظور تبادل نظر ، تعامل بیشتر و بررسی مشکلات کودکان استثنایی با مسئول آموزش و پرورش مدرسه استثنایی شهر نوق دیدار و از مدرسه استثنایی این شهر بازدید کرد.
گفتنی است در این بازدید تصمیماتی در خصوص ارایه خدمات بیشتر به کودکان این مدرسه گرفته شد و مقرر شد تا خدماتی چون گفتار درمانی و کاردرمانی معلولین از سوی بهزیستی ارایه شود. راهپیمایی کودکان سیرجانی به مناسبت هفته تغذیه سالم
کودکان سیرجانی به مناسبت هفته تغذیه از محل مهد کودک خود تا پارک شهدا راهپیمایی نمودند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این کودکان با شعار تغذیه سالم برای کودکان سالم و کودکان آینده سازان ایران اسلامی راهپیمایی نمودند .
گفتنی است به مناسبت هفته تغذیه علاوه بر شهرستان سیرجان شهرستانهای دیگر استان نیز برنامه های مختلفی چون راهپیمایی برگزار نمودند.
برگزاری جشنواره غذا در مهد کودک آرامش کرمان
مهد کودک آرامش شهر کرمان به مناسبت هفته تغذیه سالم جشنواره تغذیه برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این جشنواره بیش از 40 نوع غذا توسط مادران مهد های کودک تهیه و در جشنواره غذا مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است  بهترین غذا ها بلحاظ خواص غذایی، طعم ،شکل ظاهری و تزیین توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و به 3 غذای برتر جوایزی اهدا شد.
برگزاری دومین جلسه شورای خیرین در شهرستان کوهبنان
دومین جلسه شورای خیرین با حضور جمع کثیری از خیرین شهرستان کوهبنان ،فرماندار و رئیس اداره بهزیستی کوهبنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این جلسه که به منظور تبادل نظر و ارایه راهکارها برای کمک به نیازمندان واقعی برگزار شد،بهره مند رئیس ادراه بهزیستی شهرستان کوهبنان با تأکید بر اینکه خیرین می توانند بهزیستی را در ارایه خدمت رسانی یاری نمایند ،از خیرین خواست برای کمک به جامعه هدف بهزیستی بیش از گذشته هم نوعان خود را یاری کنند .
بازدید رئیس اداره بهزیستی منوجان از معادن فاریاب
فاطمه تهرودی رئیس اداره بهزیستی منوجان به همراه جمعی از کارشناسان از معادن فاریاب بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان این بازدید به منظور دیدار با مسئولین معادن فاریاب ، جذب مشارکت های مردمی و خیرین برای کمک به محرومین جنوب استان کرمان انجام شد.