تجلیل از رئیس اداره بهزیستی رفسنجان
جشن بزرگ خانواده بهزیستی در محل سالن زکریا این شهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این برنامه که با حضور تعدادی از مسئولان محلی ، پرسنل و مددجویان بهزیستی رفسنجان برگزار شد. بلندی رئیس اداره بهزیستی رفسنجان به ارائه گزارش از فعالیتهای بهزیستی این شهرستان در سال گذشته پرداخت
مهندس امینی فرماندار رفسنجان نیز دراین مراسم با تجلیل از خدمات تخصصی و حمایتی گسترده بهزیستی در شهرستان با اهداء لوح سپاس معاون سیاسی – امنیتی استاندار کرمان از خدمات بلندی رئیس اداره بهزیستی رفسنجان تجلیل کرد.

برپایه این خبر دراین مراسم که با اجرای برنامه های فرهنگی – هنری توسط هنرمندان تحت حمایت بهزیستی همراه بود جوایز ارزنده ای از سوی بهزیستی و بانک ملی رفسنجان به مددجویان موفق ، فرزندان ممتاز پرسنل ، بازنشستگان سال 89 اهداء شد.

گرامیداشت هفته بهزیستی در شهرستان بردسیر
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در قالب جشن ، بهزیستی ، در شهرستان بردسیر برگزار شد.
برپایه این خبر ، دراین مراسم که با حضور مسئولان محلی ، پرسنل ، مددجویان و آحاد مردم برگزار شد. موحدی نیا فرماندار بردسیر با اهداء لوح سپاس به رحمانی رئیس اداره بهزیستی بردسیر از خدمات ارزنده پرسنل بهزیستی طی سال گذشته دراین شهرستان تجلیل کرد.

کمپ ترک اعتیاد در رفسنجان افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته بهزیستی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان طی سخنانی در مراسم رسمی بهره برداری از این کمپ گفت : این کمپ سومین کمپ شهرستان رفسنجان است که در ساختمانی حدود 4 هزار مترمربع مساحت و با 350 مترمربع زیر بنا احداث شده است و ماهانه ظرفیت پذیرش 50 نفر را دارد .
وی افزود . شهرستان رفسنجان از لحاظ دارا بودن کمپ بیشترین تعداد را در استان به خود اختصاص داده است و با افتتاح این کمپ ماهانه توان پذیرش 150 نفر را در زمینه ترک اعتیاد داریم .
بلندی تصریح کرد : به مناسبت هفته بهزیستی مراسم بازدید از مجتمع بهزیستی روستای خلیل آباد با سه کارگاه آموزش قالیبافی ، تعمیرات تلفن همراه و سیم پیچی و پته دوزی انجام شد.
وی با اشاره به بازدید از مرکز توانبخشی آموزشی جهش گفت : با حضور تعدادی از مسئولان تجلیل از بازنشستگان در سال گذشته نیز انجام می گیرد.
بلندی با بیان نام گذاری هفته بهزیستی با جهاد توانمند سازی از سوی این سازمان خاطر نشان کرد : اداره بهزیستی رفسنجان بیش از 3 هزار معلول تحت پوشش خود دارد و از 500 خانوار تحت پوشش حمایت می کند.
وی از خودکفایی تعداد زیادی از معلولان در بخش های مختلف خبر داد و بیان داشت : معلولان و مددجویان زیادی درراه رسیدن به خودکفایی گام برداشته اند ، اما از حمایت از سازمان همچنان برخوردار هستند.
بلندی بیان کرد: فعالیتهای انجام شده توسط این اداره بسیار گسترده است ، به گونه ای که فعالیت های بهزیستی قبل از تولد یک انسان با انجام مشاوره ز نتیک آغاز و تا پس از مرگ وی ادامه دارد.
وی اذعان کرد: نمایشگاه توانمندیهای معلولان در آخرین روز از هفته بهزیستی در صحن مسجد جامع این شهر در معرض دید عموم قرار می گیرد تا همه افراد از توانمندیهای یک معلول آگاهی پیدا کنند.