اداره کل بهزیستی استان کرمان پس از طی دوره های آموزشی و انجام اقدامات لازم بر اساس استاندارد های مدیریت کیفیت جهت گواهینامه ایزو توصیه و در نهایت  معرفی و موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008  شد.
به گزار ش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،طی مراسمی که با حضور نماینده BRS و پرسنل اداره کل بهزیستی برگزار شد ، گواهینامه و نشان ISO 9001:2008  به دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی تحویل شد .

این گواهینامه پس از برگزاری دوره های لازم و ممیزی صورت گرفته ،از سوی شرکت بین المللی BRS به اداره کل بهزییستی استان کرمان اهدا شد.
در این گواهینامه آمده است : بر اساس ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت و شواهد بدست آمده ما اعتبار می دهیم که الزامات استاندارد ISO9001:2008 در سازمان شما انطباق دارد و گواهینامه صادر شده قابل انتقال نمی باشد و جزء اموال بین المللی BRS می باشد.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان طی سخنانی  با تبریک این موفقیت به پرسنل بهزیستی استان کرمان گفت : به جرأت می توان گفت که استاندارد های ایزو 9001 یکی از پرطرفدارترین مباحث مدیریتی طی سالهای اخبر است به طوری که کمتر کشوری را می توان یافت که از نفوذ این استاندارد در امان مانده باشد .
وی افزود : ایزو 9001 به عنوان استانداردی جهت استاندارد نمودن فرآیندها و مدیریت حاکم بر فرآیندها می تواند راهکشای بسیاری از نهاد ها و موسسات باشد.
دکتر عباسی با اشاره به اینکه استانداردها ی سری ایزو 9001 در واقع تعیین کننده ویژگی های مشخصات فنی برای محصولات و خدمات نیستند یاد آور شد : این استاندارد ها بر فرایند و عملکرد کلیه فعالیت ها که بر کیفیت محصول یا خدمات نهایی تاثیر می گذارند توجه دارد و به همین روی برای هر نوع صنایع تولیدی و خدماتی کاربرد دارد.
وی اظهار داشت : در استانداردهای سری ایزو 9001 می گویند که کیفیت محصول ، فقط از طریق کنترل و بازرسی صد درصد به صورت پیوسته قابل تامین نیست بلکه کیفیت باید در فرآیند تولید و خدمات و آن هم در کلیه بخشهای یک سازمان بوجود آید و به همین سبب است که کیفیت و ارزش نهادن برکیفیت را مسئولیت مشترک کلیه کارکنان و در تمامی بخشهای یک سازمان به همراه رضایت مشتریان تلقی می نماید.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان در ادامه به نقاط بهبود پس از استقرار مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین المللی اشاره کرد و افزود: مشخص نمودن شرح وظایف کلیه پرسنل در اداره کل بهزیستی استان کرمان،تدوین دستور العمل های کاری برای کلیه واحدها ،کاهش سطح هزینه ها در اداره کل بهزیستی استان کرمان،افزایش سطح همکاری و مشارکت پرسنل جهت تحقق اهداف مشترک ، فرهنگ کامل مشتری مداری در کلیه واحدها ،ارتقاء سطح رضایت مندی پرسنل در اداره کل بهزیستی استان کرمان،شناسایی فرآیندها به تفکیک « اصلی ، مدیریتی ، پشتیبانی »،ساماندهی مطلوب وضعیت تکریم ارباب رجوع در اداره کل بهزیستی استان کرمان،بررسی مجدد فعالیت های اداره کل براساس اهداف سازمان و رفع کاستی ها،شفافیت فرآیندها و شاخص ها در اداره کل بهزیستی استان کرمان، جلوگیری از دوباره کاری ها به واسطه تعریف فعالیتهای برنامه ریزی شده و سیستماتیک و ایجاد اطمینان و اعتماد درون سازمانی در اداره کل بهزیستی استان کرمان از ویژگیهای مدیریت کیفیت است که باعث خواهد شد تا بیشتر از گذشته در خدمت جامعه هدف خود باشیم .
گفتنی است آقای خوش گو نماینده شرکت بین المللی صدور گواهینامه BRS نیز طی سخنانی با تبریک دستیابی اداره کل بهزیستی به گواهینامه ایزو 9001:2008 را تبریک گفت و افزود : انجام ممیزی در بهزیستیی کرمان به دلیل اعمال مدیریت صحیح ،به روز بودن قوانین ومقررات ،اشراف پرسنل به وظایف خود یکی از شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات کاری بنده خواهد بود .

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از پرسنل فعال در این بخش تقدیر شد.