در دیدار مسئولین بهزیستی با استاندار که به  مناسبت هفته بهزیستی و سی امین سال تأسیس این سازمان  انجام شد، مهندس نجار استاندار کرمان با بیان اینکه فعالیت در بهزیستی کار دشوار و سختی است، گفت :با توجه به سختی کار در بهزیستی فعالیت در این سازمان را نباید به عنوان کار اداری تلقی کرد بلکه تلاش برای محرومین که توسط کارکنان این سازمان صورت می گیرد ،کاری الهی است .
مهندس نجار با اشاره به احتمال بروز معلولیت برا ی تمامی اقشار جامعه خطاب به مسئولین بهزیستی اظهار داشت : سرلوحه فعالیتها در بهزیستی می بایست پیشگیری باشد تا با ارایه خدمات لازم به جامعه از احتمال بروز معلولیت و بسیاری از مشکلات فرهنگی ،اجتماعی و خانوادگی جلوگیری شود.

وی که پس از ارایه گزارش اقدامات ،عملکرد و درخواستهای مدیر کل بهزیستی سخن می گفت، یادآور شد:بهزیستی باید با انجام حمایتهای لازم به خانواده های معلولین فضا را برای نگهداری معلولین در خانواده ها فراهم کند تا معلولین و یا کسانی که نیازمند یاری دیگران می باشند بجای نگهداری در مراکز در کانون خانواده با آرامش و احساس امنیت فراوان به زندگی ادامه دهند .
استاندار کرمان ارایه مشاوره های لازم و تأثیر گذار به خانواده ها برای نگهداری افراد تحت پوشش بهزیستی  را بسیار ضروری دانست و گفت : راه اندازی مراکزی برای نگهداری سالمندان به صورت موقت با هزینه خود خانواده ها از اقداماتی است که می توان به منظور حمایت از خانواده هایی که نیازمند نگهداری سالمندان خود به صورت موقت می باشند، صورت گیرد .

مهندس نجار در خصوص راه اندازی اورژانس اجتماعی در جنوب که از مصوبات دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری می باشد ،گفت : تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری و اختصاص اعتبار برای راه اندازی اورژانس اجتماعی در جنوب اقدامات لازم را انجام دهیم .
وی درباره کمبود نیرو در بهزیستی خصوصاً ادارات تازه تأسیس بهزیستی ،کمبود اعتبارات استانی و حمایتهای لازم به بهزیستی برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مددجویان نیز قول مساعد داد تا حمایتهای لازم را برای کمک به جامعه هدف بهزیستی،تأمین اعتبار لازم و جذب نیرو داشته باشد.
گفتنی است در این دیدار که مدیران ارشد بهزیستی حضور داشتند  دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی با ارایه گزارشی از دستاورد های سی ساله بهزیستی در کرمان و فعالیتها و عملکرد یک سال گذشته این سازمان به بیان چالشهای پیش روی خدمت رسانی مضاعف به جامعه هدف بهزیستی در استان پرداخت و از استاندار برای رفع مشکلات استمداد طلبید.
مدیر کل بهزیستی در ادامه با تشریح اجمالی فعالیتهای صورت گرفته در خصوص بحث مناسب سازی اماکن عمومی و محیطهای شهری برای حضور آسان معلولین   از استاندار خواست پیگیریهای لازم برای اجرایی شدن این مصوبه قانونی و تشکیل جلسه ای با حضور مسئولین دستگاهها ی مربوطه به ریاست استاندار صورت گیرد.