سه نفر از ملی پوشان کرمانی اعزامی به مسابقات پارا آسیایی گوانگجو با کسب مدال به کرمان بازگشتند.
زه
را نعمتی و رهام شهابی پور دو ورزشکار معلول دررشته تیرو کمان و عشرت کردستانی والیبالیست معلول تیم والیبال نشسته بانوان ایران درمیان استقبال پرشور جمعی از مسئولین بهزیستی ، تربیت بدنی ، بنیاد شهید و ایثارگران ، هئیت جانبازان و معلولین استان وجمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان استان کرمان از رقابتهای پارا آسیایی گوانگجوی چین به کرمان بازگشتند .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، محمود حدادیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان بهزیستی استان کرمان، در حاشیه مراسم استقبال از این مدال آوران گفت: این ورزشکاران علی رغم معلولیت جسمی ثابت کردند  که با کسب موفقیتهای خود در عرصه های ملی و بین المللی و اینک در رقابتهای پارا آسیایی چین می توان با داشتن معلولیت ، محدودیتها را شکست و افتخارات فراوانی را آفرید.
وی افزود: سازمان بهزیستی استان کرمان به منظور فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم برای ورزشکاران معلول تاکنون اقداماتی انجام داده و درصدد است تا با فراهم نمودن شرایط و امکانات بهتر زمینه حضور ورزشکاران را در عرصه های مختلف فراهم نماید.
وی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری سازمانها و نهادهای مرتبط اقدامات موثر و ارزشمندی برای این قشر از جامعه انجام شود.
گفتنی است عشرت کردستانی در مسابقات پارا آسیایی گوانگجو موفق به کسب مقام سوم والیبال نشسته ، زهرا نعمتی مقام سوم تیر و کمان و رهام شهابی پور مقام سوم انفرادی و مقام دوم تیمی را کسب کردند .