سه كماندار معلول  كرماني پس از كسب سهميه حضور در رقابت هاي پارا المپيك 2012 لندن سه شنبه شب در بازگشت از  رقابت هاي جهاني ايتاليا در فرودگاه كرمان  مورد استقبال مديران و ورزش دوستان استان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در اين مراسم  که در چهارمین روز از هفته بهزیستی و با حضور مسئولان ارشد بهزیستی ،تربیت بدنی و هیئت جانبازان و معلولین استان و جمعي از جامعه ورزشی استان برگزار شد،

زهرا نعمتي، رهام شهابي پور و امين عليخاني نژاد سه كماندار  معلول كرماني عضو تيم ملي که در رقابت هاي جهاني ايتاليا سهميه ورود به رقابت هاي پاراالمپيك 2012 لندن را به دست آوردند به کرمان وارد و مورد تجلیل قرار گرفتند .
برپایه این خبر زهرا نعمتي مدال طلا و نقره انفرادي و برنز تيمي را در رشته ريكرو اين رقابت ها به دست آورد و دو ركورد جهاني ديگر را جابه جا كرد تا با ركورد قبلي خود سه ركورد جهان را در اختيار بگيرد.
رهام شهابي‌پور، در مرحله نيمه‌نهايي براي حضور در فينال به مصاف هم وطن خود ابراهيم رنجبر رفت كه با غلبه مقابل ایشان راهي ديدار نيمه نهايي شد كه در اين مرحله با شكست مقابل حريف مالزيايي  عنوان چهارم انفرادي را كسب كرد.
رقابت‌هاي جهاني تيراندازي با كمان معلولان از 23 تيرماه جاري به مدت پنج روز در دو رشته ريكرو و كامپوند در تورين ايتاليا براي كسب سهميه انتخابي پارالمپيك 2012 لندن برگزار شد و تيم ملي تير و كمان جانبازان و معلولان ايران در مجموع اين رقابت ها 2 مدال طلا، يك نقره و يك برنز را كسب كرد.
تيم ايران در مجموع تيمي اين رقابت ها در بين 42 كشور شركت كننده به مقام چهارم جهان دست يافت.