افزایش خود سرانه شهریه مهدهای کودک در ابتدای سال آینده ممنوع بوده و سازمان بهزیستی با همکاری تعزیرات حکومتی با عاملان تخلفات احتمالی برخورد خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با بیان مطلب فوق به خبر روابط عمومی گفت : سازمان بهزیستی براساس پارامترهای موجود که در دستورالعمل های سازمان آمده و براساس درجه بندی مهدهای کودک که باتوجه به کیفیت وکمیت آموزشهای درحال ارائه ، امکانات ، تخصص و… صورت گرفته درابتدای هر سال اقدام به اعلام شهریه مهدهای کودک می نماید که این امر در ابتدای سال آموزشی مهدهای کودک در مهرماه اعلام شده و تا پایان سال آموزشی نیز معتبر خواهد بود.

دکتر عباسی افزود : افزایش شهریه تنها برابر آنچه که قبلاً اعلام شده و با نظارت سازمان و در موارد خاص صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت : نظارت کامل برنحوه دریافت شهریه ، نوع و کیفیت آموزشها و مجموعه فعالیتهای مهدهای کودک از سوی بهزیستی در حال انجام است و خانواده ها دراین خصوص نگران نباشند.
وی افزود: با هدف ارتقاء سطح اطلاعات دینی – مذهبی مربیان مهدهای کودک از ابتدای امسال تاکنون علاوه براقدامات انجام شده مصوب ، سه دوره استانی بررسی نقش حجاب و عفاف و باورهای دینی در رشد شخصیت کودکان را برگزار کرده ایم و در دهه فجر امسال نیز اولین همایش فرزند پروری با حضور استاد برجسته دانشگاه تهران برگزار شد .
مدیرکل بهزیستی استان  از حساسیت و تاکید سازمان بهزیستی درخصوص آموزش مسائل دینی– مذهبی به کودکان در مهدهای کودک به شیوه های متناسب با سن  کودکان خبرداد و افزود : معتقدیم ، آموزش صحیح مسائل دینی به کودکان باعث خواهد شد تا در سنین بالاتر شاهد ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی کمتری باشیم.
دکتر عباسی در خاتمه گفت : با هدف گسترش خدمات مهدهای کودک و فراهم نمودن زمینه حضور تمامی کودکان در مهدهای کودک بزودی فراخوان ثبت نام از متقاضیان جهت ثبت نام در امتحان تاسیس مهدکودک در سراسر استان اعلام خواهد شد.