اولین مرکز اقامتی میان مدت (کمپ) ترک اعتیاد ویژه زنان  استان کرمان با حضور دکتر مهتاب حسینی  معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان ،مهندس هاشمی فرماندار شهرستان زرند و جمعی از مسئولین محلی در زرند افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی ادراه کل بهزیستی استان کرمان دکتر حسینی معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی در مراسم افتتاح این مرکز گفت : این مرکز به منظور باز گرداندن زنانی که دچار بیماری اعتیاد شده اند تحت عنوان «مرکز ترک اعتیاد سلام زندگی » راه انداز شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز توسط کسانی که در گذشته اعتیاد داشته و اکنون درمان شده اند،اداره می شود افزود : در این مرکز بیماران زن مبتلا به اعتیاد با استفاده از روشهای درمانی بدون دارو تحت درمان قرار می گیرند .
دکتر حسینی  گفت : در این مرکز ظرفیت پذیرش 30 نفر وجود دارد .
مهندس هاشمی فرماندار زرند نیز در آیین افتتاح این مرکز از خدمات گسترده بهزیستی در شهرستان و توجه این نهاد خدمت رسان را به ساماندهی آسیبهای اجتماعی، قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری تمام نهادهای مرتبط شاهد روزی باشیم تا کمترین میزان آسیبهای  اجتماعی در شهرستان زرند وجود داشته باشد .
بر پایه این خبر ،در ابتدای این مراسم محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی زرند به ارایه گزارشی از فعالیتهای سال 89 بهزیستی در این شهرستان پرداخت.