حجت السلام جمالي زاده امام جمعه و غنچه پور فرماندار شهرستان جيرفت با حضور دراداره بهزيستي جيرفت ضمن ديدار با پرسنل بهزيستي ، روند خدمت رساني دراين اداره را مورد بررسي قرار دادند.
به گزارش روابط عمومي سازمان بهزيستي استان کرمان : ابراهيم غنچه پور” در اين بازديد  با اشاره به ارايه خدمات ارزنده اين نهاد در جامعه افزود: ارايه خدمات توسط بهزيستي نشان از اهميت آن در جامعه دارد. وي که به همراه امام جمعه و جمعي از مسئولين محلي در پنجمين روز از هفته بهزيستي از ستاد مرکزي اداره بهزيستي جيرفت بازديد مي کرد. با بيان اينکه خداوند متعال انسان ها را با سلامتي و محدوديت ها مورد امتحان قرار مي دهد تا قدر و منزلت افراد مشخص شود خاطرنشان کرد: بهزيستي در طول فعاليت دولت نهم و دهم در کنار ساير نهادها خدمات زيادي را به افراد تحت پوشش ارايه داده که در اين مدت نيز شاهد افزايش اعتبارات و تغيير و تحولات زيادي در اين نهاد بوديم که قابل مقايسه با گذشته نيست.

غنچه پور خاطر نشان کرد: اميد است با پيگيري و حل مشکلات احتمالي در اين نهاد، شاهد ارايه خدمات بهتر و مطلوب تري از بهزيستي نسبت به گذشته باشيم.

 

امام جمعه جيرفت نيز کار در بهزيستي را بسيار مقدس دانست و افزود : علامه طباطبايي در خاطرات خود   مي نويسد من حاضرم تمام ثواب اعمال خود را به فردي بدهم که يک شب نياز بيمار جسمي را برطرف مي نمايد که اين مهم نشان از جايگاه والاي کارکنان بهزيستي دارد.
حجت الاسلام “حسين جمالي زاده” با اشاره به اينکه منطقه جنوب استان به دليل محروميت در گذشته از امکانات چنداني برخوردار نبوده، افزود: اميد است مشکلات فراروي اين نهاد بر طرف گردد .
رضا نژاد سرپرست اداره  بهزيستي شهرستان جيرفت نيز دراين بازديد گفت: تعداد توانجويان مستمري بگير بهزيستي شهرستان 693 نفر مي باشند.
وي بيماران رواني مستمري بگير تحت پوشش بهزيستي شهرستان را 66 نفر و خانواده هاي بي سرپرست را 539 خانواده عنوان کرد.
مراکز فعال بهزيستي در سطح شهرستان را دو مرکز درمان سرپايي اعتياد، دو مرکز مشاوره آسيب هاي اجتماعي، يک مرکز ژنتيک، دو مرکز غربالگري شنوايي و بينايي سنجي و يک مرکز نگهداري معلولين ذهني زير 14 سال عنوان کرد.