مهندس نجّار استاندار کرمان که صبح دیروز به شهرستان زرند سفر کرده بود ،از مرکز نگهداری معلولین باب الحوایج و کمپ ترک اعتیاد ویژه زنان بازدید کرد  .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این بازدید که با حضور   دکترعباسی مدیر کل بهزیستی استان ،هاشمی فرماندار زرند و هیئت همراه استاندار  انجام شد ،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی به تشریح اقدامات و فعالیتهای بهزیستی در خصوص  چگونگی ارایه خدمت رسانی به معلولین و زنان مبتلا به اعتیاد در دو مرکز یاد شده پرداخت.

استاندار کرمان نیز پس بازدید از قسمت های مختلف این دو مرکز ضمن ابراز خرسندی از وضعیت موجود گفت : عملکرد و فعالیتهای انجام شده در این دو مرکز نشان از وضعیت مطلوب و خدمت رسانی قابل قبول به مددجویان دارد.

اسماعیل نجار درخصوص گسترش مرکز نگهداری از معلولین باب الحوایج افزود : برای گسترش این مرکز باید اقدامات لازم جهت در اختیار قرارگرفتن زمینهای اطراف نیز صورت گیرد.

وی به منظور کمک به خیریه باب الحوایج زرند قول مساعد داد تا علاوه بر اختصاص مبلغی به عنوان کمک به مرکز ،کارکنان این مرکز نیز با پرداخت هزینه ای از سوی استانداری  به مشهد مقدس سفر کنند.

شایان ذکر است دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان نیز پس از انجام بازدید استاندار با حضور در اداره بهزیستی شهرستان زرند با پرسنل و تعدادی از مددجویان دیدار کرد .