برخی از مدیران استان به منظور دیدار با مددجویان تحت پوشش بهزیستی  از منازل آنان بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان در این بازدید که با حضور دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان ،جمعی از مدیران استان و مسئولین بهزیستی انجام شد مدیران از نزدیک با مشکلات مددجویان بهزیستی آشنا شدند .
دکتر عباسی در این بازدید خطاب به مسئولین استان گفت : وظیفه ما در نظام جمهوری اسلامی خدمت رسانی به محرومین و کسانی است که به نوعی با مشکلات اجتماعی ،اقتصادی و یا بیماری های صعب العلاج روبرو می باشند.

وی افزود : در سال جدید که تحت عنوان سال «همت مضاعف و کار مضاعف» نام گذاری شده است ،می بایست با تلاش بیشتر و همت دوچندان در جهت خدمت به محرومینی که به گفته امام خمینی(ره) ولی نعمتان می باشند از هیچ کمک و همراهی دریغ  نکینم .
وی با اشاره به مأموریت های فراوانی که بر عهده سازمان بهزیستی نهاده شده است، اظهار داشت : مشکلاتی که امروز مددجویان تحت پوشش بهزیستی با آن درگیرند مشکلاتی است که می توان با همفکری و همراهی تمامی دستگاههای استان به حداقل رساند.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان در ادامه به تشریح مهمترین مشکلات مددجویان پرداخت و از مدیران استان درخواست کرد تا با یاری رساندن به قشر محروم جامعه باری از دوش نیازمندان بردارند .
گفتنی است در پایان این نشست صمیمی که به ضیافت افطاری ختم شد،مدیران حاضر قول مساعد دادند تا از انجام هیچ کمکی برای محرومین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کوتاهی نکنند.