به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،در دومین روز سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کرمان اسفندیاری سرپرست سازمان بهزیستی کشور از ستاد بهزیستی کرمان و ستاد پاشخگویی به درخواستهای مردمی (تحت پوشش بهزیستی ) بازدید کرد. در این بازدید چند ساعته اسفندیاری از نزدیک با روند کار ستاد پاسخگویی بهزیستی دیدن کرد و به بررسی مشکلات تعدادی از مددجویان و درخواستهای کارکنان برای رسیدگی به مشکلات مددجویان پرداخت.
وی پس از استماع سخنان کارکنان و مددجویان در خصوص مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش گفت : به زودی سهمیه مسکن مددجویان بهزیستی کرمان افزایش می یابد .
وی همچنین در خصوص بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی قول مساعد داد تا  در مورد بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی کرمان تمهیدات لازم اتخاذ شود .
سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کمبود اعتبارات سازمان جهت تجهیز امکانات معلولین ،کاشت حلزون ناشنوایان و … اظهار داشت : درخواستهای کارشناسان و مسئولین سازمان در خصوص افزایش اعتبارات برای تجهیزات و امکانات معلولین ومددجویان  بررسی می شود تا بتوانیم اعتبارات  ویژه ای در اختیار استان قرار دهیم .
سرپرست سازمان بهزیستی کشور مشکل اشتغال مددجویان را مهمترین مشکل سازمان برشمرد و گفت : باید با انجام کار کارشناسی دقیق و ارایه راهکارهای کارشناسی مشکل اشتغال مددجویان حل شود تا از این طریق تعدادی ازمددجویان از چرخه ارایه خدمات خذف و تعدادی جایگزین شوند .
وی در خصوص استخدام کارکنان نیروهای قراردادی سازمان  نیز افزود: تمام تلاشمان را برای حل مشکل استخدام کارکنان بهزیستی کرمان به کار خواهیم بست.
پس از این بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور چند ساعت در محل ستاد پاسخگویی حضور یافت و به درخواستهای مددجویان برای حل مشکلاتشان شخصاً بصورت ویژه رسیدگی کرد.