دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با سفر به شهرستان بافت. از تمامی مراکز و مجتمع های تحت نظارت بهزیستی دراین شهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دراین بازدید دو روزه که با هدف بررسی روند خدمت رسانی اداره بهزیستی بافت به مردم شهرستان ، بررسی مسائل و مشکلات مراکز و مجتمع های بهزیستی و انجام ملاقات و دیدار حضوری با مراجعین و پرسنل برگزار شد،

تمامی مراکز و مجتمع های بهزیستی در شهر بافت و بزنجان شامل مرکز شبه خانواده ، مرکز معلولین،  مرکز درمان اعتیاد سرپایی ، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ، مرکز مشاوره ژنتیک ، کلینیک فیزیوتراپی ، کلینیک مددکاری اجتماعی ، پروژه احداث منازل مسکونی مددجویان ، گروههای همیار ، ساختمان درحال تعمیر مرکز معلولین ذهنی ، پروژه ساختمانی DIC که با مشارکت سفارت ژاپن ساخته شده است و….  مورد بازدید قرار گرفتند.

 

برپایه این خبر ،  در جریان بازدید دکتر عباسی از مرکز معلولین ( خانه پناهگاهی) و مرکز شبه خانواده ، کودکان مقیم این مراکز مورد دلجویی قرار گرفتند و هدایایی نیز از سوی مدیرکل بهزیستی به ایشان اهداء شد.

گفتنی است : در روز دوم این سفر ، دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی با استقرار درمحل اداره بهزیستی شهرستان بافت بصورت حضوری به بررسی مسائل و مشکلات 15 نفر از مددجویان و مراجعین پرداختند و 70 نامه و درخواست نیز جهت بررسی و اقدام لازم به دفتر ارتباطات مردمی ستاد بهزیستی استان ارجاع شد%خ