مجموعه مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی خود را مرهون خون شهداء می دانند و برای ادای دین ، هرچند کوچک برای خدمتگزاری به خانواده معظم شهداء آمادگی کامل دارند و این خدمتگزاری را افتخار می دانند .
به گزارش روابط عمومی بهزیستی اسان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با بیان مطلب فوق در دیدار با سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان که با حضور مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، معاونین بهزستی و بنیاد شهید کرمان و با هدف بررسی راههای چگونگی خدمت  رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر دچار معلولیت و با بیماریهای صعب العلاج در محل بنیاد شهید برگزار شد . افزود : شهداء عزیز و جاودانه مادر دوران تهاجم همه جانبه دشمن بعثی به کیان ایران اسلامی ، با نثار خون مطهر خود دوام و تداوم انقلاب را بیمه کردند و امروز به هیچ وجه شایسته نیست که خدای ناکرده فرزندان و بازماندگان ایشان بواسطه مشکلات در تنگنا و عذاب باشند.

مدیرکل بهزیستی افزود : جدای از بحث قانون و مقررات که به روشنی تکلیف را برای خدمت رسانی به یادگاران شهداء مشخص نموده به لحاظ وظیفه دینی ، انقلابی و انسانی نیز باید در خدمت این عزیزان باشیم .
دکتر عباسی در ادامه : آمادگی بهزیستی کرمان را برای ارائه خدمات تخصصی و انجام حمایتهای موردی به فرزندان معظم شاهد که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس مقررات مربوطه معرفی شوند اعلام نمود.
وی افزود : با هماهنگی و اعلام نیازی که از سوی بنیاد شهید صورت خواهد گرفت ، آماده ایم تا خدمات در منزل تیمهای سیار توانبخشی بهزیستی را بویژه خدمات در منزل تیم سیار خدمات رسانی به معلولین ضایعه نخاعی را به این افراد ارائه نمائیم.
مدیرکل بهزیستی همچنین درخصوص ارائه خدمات رایگان مراکز مشاوره ، کلینیکهای توانپزشکی ، آزمایشات ژنتیک و… نیز گفت برای ارائه این خدمات به فرزندان معظم شاهد هبچ محدودیتی نداریم دکتر عباسی یاد آور شد ، در موارد خاص با انجام اعمال مددکاری و طی مراحل قانونی ، کمکهای موردی مالی نیز به این گروه که دارای مشکلات حاد از جمله بیماریهای صعب العلاج باشند با هماهنگی بنیاد شهید انجام خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی کرمان در پایان سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران در بهزیستی پرداخت و گفت در حال حاضر 100 نفر ایثارگر شامل 20 نفر آزاده ، 31 نفر جانباز ، 45 نفر رزمنده ، 4 نفر خانواده شهید ، دربهزیستی کرمان مشغول فعالیت هستند.
وی انجام دیدار در منزل با 29 نفر از این افراد ، دیدار در محل کار با 65 نفر ایثارگر، اهداء هدایا و پرداخت نقدی به ایثارگران بهزیستی به ارزش 10 میلیون تومان ، برگزاری 2 اردوی فرهنگی ویژه ایثارگران ، برگزاری 2 مراسم تجلیل ویادمان ، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران از محل صندوق ایثار بهزیستی به تعداد 21 نفر ، برگزاری 8 جلسه عقیدتی و… را از اهم فعالیتهای بهزیستی در سال 89 عنوان کرد.
برپایه این خبر ، سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بهزیستی بخاطر اهتمام ویژه به رسیدگی به امور ایثارگران و توجه به وضعیت مددجویانی که از خانواده شاهد و ایثارگر هستند ، خواستار خدمت رسانی بهزیستی به فرزندان شاهدی شد که بدلیل ازدواج و رسیدن به سن قانونی از چرخه حمایت بنیاد شهید خارج می شوند ولی مشکلاتی از قبیل معلولیت و بیماری شد .
مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان نیز تشکیل جلسه هم اندیشی بهزیستی و بنیاد شهید را در شروع سال جهاد اقتصادی به فال نیک گرفت و گفت استانداری کرمان نیز برای کمک به بهزیستی برای ارائه خدمت مضاعف به فرزندان شاهد آمادگی لازم را دارد.