اداره کل بهزیستی استان کرمان همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است که بنا داریم تا این برنامه ها پررنگ تر از گذشته و باشکوه خاص انجام شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی ، با بیان مطلب فوق در دیدار دبیر و اعضاء ستاد برگزاری هفته مقام زن گفت : زنان جامعه اسلامی ، امروز همپا و هم گام با مردان در تمامی صحنه ها حاضر هستند و توانسته اند به خوبی در جامعه به ایفای نقش بپردازند.

وی وجود زنان استوار و مومنه ای را که بعنوان سرپرست خانوار توانسته اند علاوه بر ایفای نقش بسیار حساس مادری ، جای خالی پدر را نیز برای فرزندان پر نمایند ، از افتخارات جامعه اسلامی دانست .

دکتر عباسی درادامه  با اشاره به توان مدیریتی و قدرت برنامه ریزی زنان فعال در عرصه های مدیریتی جامعه نمونه  بارز آن را تصدی 6 پست مدیریتی اداره کل بهزیستی کرمان توسط بانوان عنوان کرد و افزود: سه معاونت تخصصی و 3 اداره بهزیستی شهرستانی ، بهزیستی استان کرمان توسط بانوان به خوبی مدیریت و اداره می شود که این گواه صادقی بر این مدعاست .
مدیرکل بهزیستی استان کرمان درادامه  به نقش حساس و مهم تربیتی مادران در روند تربیت و شکل گیری شخصیت کودکان اشاره کرد و گفت : انجام موفق این وظیفه الهی توسط مادران ، باعث کاهش بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی و دیگر ناهنجاریهادر دوران و سنین  بالاتر خواهد شد.
برپایه این خبر ، در ادامه این دیدار ، آزیتا سعیدی مشاور امور بانوان بهزیستی و دبیر ستاد بزرگداشت مقام مادر دراین اداره کل به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دفتر امور بانوان بهزیستی در دو بخش پرسنلی و مددجویی پرداخت .
وی برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه پرسنل بهزیستی کرمان و افتتاح مرکز کرمانیان را در روز سوم خرداد ، پیاده روی بانوان شاغل در بهزیستی در محل جنگل قائم در روز چهارم خرداد  ، برگزاری همایش شیوه های نوین تربیت در روز تاریخ 5 خرداد  ویژه بانوان و دیدار در منزل با زنان معلول موفق و زنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه های تدارک دیده شده ،عنوان کرد.