به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین  الله وردی مدیر حوزه های علمیه در کرمان و تمامی کارکنان بهزیستی در محل سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد .
در این مراسم دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و هفته بسیج گفت : عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است که بیشترین مستحبات در این روز وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه در این روز فضیلتهای زیادی نهاده شده است افزود : باید با پیروی از فرمایشات ائمه و احادیث مربوط به این عید بزرگ در بهره مندی از فضایل این روز تلاش کرد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین  الله وردی  مدیر حوزه ها علمیه در کرمان نیز به بیان احادیثی در خصوص عید غدیر و اهمیت این روز بزرگ در تاریخ اسلام پرداخت و گفت : حضرت علی (ع) جانشین خلف پیامبر است که امامت در اسلام  از وجود ایشان شکل گرفته است .
وی از امامت به عنوان ریاست بر دنیای مردم و دین آنها نام برد و اظهار داشت :امامت راهنمایی مردم در زندگی دنیا و دین می باشد.
وی همچنین با اشاره به احادیثی از حضرت علی (ع) ،افزود : سخنان گهر بار امام علی (ع) چراغ زندگی بشر است که می توان با استفاده از آن به سعادت در دنیا و آخرت رسید.
گفتنی استدر این مراسم جشن که با اجرای برنامه های فرهنگی،مذهبی همراه بود به پرسنل شاغل در بهزیستی که نام آنها علی بود هدایایی اهدا شد.