به مناسبت هفته بهزیستی یک دوره مسابقه ویلچر رانی ویژه معلولان ضایعه نخاعی در شهر بم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، در سومین روز از هفته بهزیستی یک دوره مسابقات ویلچر رانی به همت اداره بهزیستی و انجمن ضایعه نخاعی شهرستان بم و با حضور جمعی ار معلولان این شهرستان برگزار شد.
دراین مسابقه که از محل مرکز توانبخشی معلولان ضایعه نخاعی آغاز و تا میدان فرمانداری ادامه یافت ، ماشاءا… اسد آبادی رتبه نخست را کسب کرد ، حمزه شهیکی دوم و عباس جهانشاهی سوم شدند .

محمد میرزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبر روابط عمومی بهزیستی کرمان گفت : هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد روحیه شادابی و نشاط در معلولان و همچنین گرامیداشت هفته بهزیستی است وی افزود : پس از زلزله سال 82 بم ، تعدادی از شهروندان دچار ضایعات نخاعی و معلولیت شدند که اداره بهزیستی تمام تلاش خود را برای حمایت و یاری این عزیزان به کار گرفته است .
وی با اشاره به نامگذاری سالجاری با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف تصریح کرد : با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم که درسال جاری با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم در شهرستان بم خدمات بهتر و بیشتری را به مددجویان بهزیستی ارائه دهیم ، زیرا خدمت صادقانه و خالصانه مد نظر کارکنان بهزیستی است .
شایان ذکر است در ادامه برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان بم مسئولان شهرستان بم با حضور در مراکز شبه خانواده شهر بم به دلجویی از کودکان مقیم این مراکز پرداختند و از نزدیک با نحوه  فعالیت ، مسائل و مشکلات موجود آشنا شدند.