دوره آموزشی اصلاح فرایند ها و دولت الکترونیک با حضور اعضاء شورای معاونین  ،اعضا کمیسیون تحول اداری ،اعضا دفتر تحقیق و توسعه ،مدیران ستادی و کارشناسان مسئول ستادی  در محل سالن اجتماعات سازمان بهزیستی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،در ابتدای این دوره آموزشی که در دو بخش فرایندها و دولت الکترونیک به ترتیب با مدرسی  خانمها رنجبر و رضامند برگزار شد ، دکتر عباسی گفت : شکل گیری اجرایی شدن بحث دولت الکترونیکی در سازمانها اقدامی مفید و موثر بود که ازصرف بسیاری از هزینه ها و اتلاف وقت جلوگیری کرد .
وی با اشاره به اینکه در بحث دولت الکترونیک  برای رسیدن به نقطه مطلوب هنوز زمان زیادی مانده است افزود : علیرغم مشکلات فراوانی که پیش رو ی اجرای این طرح در سازمانها و نهادهای استان وجود داشت اما تا کنون موفقیتهای خوبی در این خصوص کسب شده است .
وی اظهار داشت : در سازمان بهزیستی نیز گامها ی خوبی در ارایه خدمات به صورت الکترنیکی برداشته شده اما تا رسیده به هدف ایده آل باید اقدامات بیشتری انجام دهیم .
دکتر عباسی برگزاری چنین دوره های آموزشی را در افزایش رتبه بندی شاخصهای جشنواره شهید رجایی موثر دانست و اظهار امیدواری کرد تا در جشنواره شهید رجایی آینده سازمان بهزیستی جزو سازمانهای برتر معرفی شود.
گفتنی است در ادامه مدرسین به ارایه توضیحات و مباحث لازم در خصوص دولت الکترونیک و اصلاح فرایندها پرداختند و به پرسشهای مطرح شده پاسخ گفتند.