مراسم بزرگداشت سی و سومین سال تأسیس بهزیستی در کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،طی مراسمی که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود ،جشن ویژه هفته بهزیستی با حضور مدیر کل،معاونین و تمامی پرسنل ستاد مرکزی بهزیستی ،شهرستان کرمان،مراکز و  مجتمع های وابسته  برگزار شد.
دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی کرمان ،با اشاره به اقدامات و فعالیتهای انجام شده در سال 90 ،از تمامی پرسنل بهزیستی تقدیر کرد و گفت: گستره فعالیتهای بهزیستی آن قدر زیاد است که باور ارایه این حجم خدمات بهزیستی ،برای عموم جامعه دشوار است. وی خطاب به پرسنل بهزیستی کرمان اظهار داشت : در سال گذشته همت خود را بر خانه دار کردن مددجویان تحت حمایت بهزیستی نهادید و امسال نیز با تدوام این روند  با توجه به هدف تعیین شده و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری و برنا مه های دولت محترم باید برای توانمندسازی مددجویان تلاش کنیم .
مدیر کل بهزیستی استان کرمان به برخی اقدامات ارزشمند ومنحصر به فرد در سال گذشته چون اعزام 3008 مددجو به سفرهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و گفت : درسال جدید با اجرای طرح آفتاب در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت ایجاد شده اهداف بهزیستی را در این طرح تحقق نماییم  .
دکتر عباسی در ادامه توفیقات بدست آمده در مجموعه یهزیستی استان کرمان را ناشی از لطف   الهی و تلاش شبانه روزی فرد  فرد پرسنل گمنام بهزیستی در پهناورترین استان کشور دانست و افزود : امروز یکبار دیگر برای خدمت رسانی مضاعف به جامعه هدفمان پیمان می بندیم .
گفتنی است در این مراسم که با برنامه ها یمتنوع فرهنگی و هنری شاد همراه بود به مناسبت سی و سومین سال تأسیس بهزیستی با برگزار ی مسابقه ای  فرهنگی به  33 نفر از پرسنل هدایایی اهدا شد.