مدیر کل ، معاونین و پرسنل اداره کل و بهزیستی شهرستان کرمان با حضور در گلزار شهداء شهر کرمان یک بار دیگر با آرمانهای بلند شهداء پیمان بستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین برنامه معنوی که سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمع کثیری از خانواده شهداء نیز حضور داشتند .مدیران و پرسنل بهزیستی ستاد مرکزی اداره کل و شهرستان کرمان با عطر افشانی و غبار رویی قبور مطهر شهداء و نثار شاخه های گل  ، یک بار دیگر با آرمانهای بلند شهداء پیمان بستند . برپایه این خبر ، در ادامه این برنامه معنوی ، مدیرکل بهزیستی استان کرمان طی سخنان کوتاهی در جمع خانواده معظم شهداء و پرسنل بهزیستی ، شهداء را انسانهای خدایی دانست که در حساس ترین دوران انقلاب یعنی جنگ تحمیلی ، جان شیرین خود را برای حفاظت از حریم ایران اسلامی و تثبیت انقلاب اسلامی تقدیم معبود کردند.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و پیمودن راه این والا مقامات و همچنین  تعظیم و تکریم خانواده معظم شهداء را از وظایف همیشگی و غیر قابل فراموش شدن فرد فرد ایرانیان عاشق ایران  اسلامی و پیرو امام ، رهبری و شهداء دانست و گفت : مادامی که در خط ولایت و شهداء باشیم هیچ گزندی نخواهیم دید.
سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد شهید فیاض بخش. گفت : اقدامات مددکارانه شما پرسنل بهزیستی در رسیدگی به امور محرومین و معلولین و جهاد خاموش شما در عرصه پیشگیری از بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی نزد خداوند متعال مقام ولایی دارد و حرکت شما در امتداد حرکت شهداست .گفتی است در ادامه این مراسم زیارت عاشورا قرائت شد.