زهرا نعمتی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان معلولین از سوی مسئولین بهزیستی کرمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان در این آیین که با حضور مدیر کل بهزیستی ، معاون تربیت بدنی ، رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان ، جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش استان در محل ساختمان نیلوفر برگزار شد،  از زهرا نعمتی ورزشکار معلول کرمانی ، قهرمان مسابقات تیر و کمان کشور چک و رهام شهابی پور مدال آور این مسابقات با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به موفقیت های پی در پی ورزشکاران معلول تحت حمایت بهزیستی  ، این موفقت ها را نشان  عزم جدی و پشتکار ایشان دانست و افزود : استان کرمان به خود می بالد که چنین قهرمانانی را در خود پرورش داده تا بتوانند سمبلی از استقامت و اراده در جهان معرفی شوند.
وی خطاب به زهرا نعمتی افزود : کسب این موفقیت باید موجب آن شود تا شما انگیزه خود را برای پیمودن قله های ترقی دیگر مضاعف کنید .
وی با اعلام حمایت از ورزشکاران معلول اظهار داشت : بی شک توان شما ورزشکاران در سطح های مختلف ملی و بین المللی بسیار بالاست و ما در بهزیستی تلاش می کنیم تا با در اختیار قرار دادن امکانات لازم زمینه صعود ورزشکاران معلول را فراهم آوریم .
دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قهرمانان بزرگ ایران زمین در ادوار مختلف تاریخ گفت: این قهرمانان همواره الگوهای خوبی برای جوانان و هم نسلان خود بوده اند که این مسئولیت بسیار حساس و ظریفی را بر گردن شما قهرمانان می گذارد.
وی افزود : از این رو جامعه شما را به عنوان نخبگان خود می شناسد و نخبگان الگو های جامعه هستند ، لذا دقت نمایید تا در تمامی زمینه ها الگو های مناسبی برای دوستداران خود باشید که هستید.
بر پایه این خبر در ادامه این مراسم ورزشکاران به بیان مشکلات و درخواستهای خود پرداختند .
گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از این 2 ورزشکار معلول کرمانی تجلیل شد