بهزیستی کرمان شامگاه هفتمین روز از ماه رمضان با برپایی ضیافت مهر رمضان ویژه جامعه پزشکی در محل شیرخوارگاه مادر از یاوران سلامت ، بهداشت و درمان بهزیستی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ؛ در این مراسم که با حضور بیش از یکصد نفر از پزشکان متخصص ، عمومی ، دندانپزشکان ؛ روسای بیمارستانها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی ، پیراپزشکان و پاتولوژیستها ، مدیرکل بیمه خدمات درمانی و رئیس سازمان نظام پزشکی کرمان ، ساعتی پیش از اذان مغرب برگزار شد ؛ دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی کرمان طی سخنانی ضمن تقدیر از همکاری و حمایت جامعه پزشکی استان کرمان از بهزیستی و جامعه هدف آن به تشریح عملکرد یک ساله همکاری پزشکان خیر و مراکز درمانی استان با بهزیستی پرداخت.

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت : طی یک سال گذشته تعداد 205  مددجوی تحت حمایت بهزیستی در سطح استان کرمان جهت دریافت خدمات درمانی شامل تشخیص بیماری ، انجام ویزیت کامل ، بستری ، جراحی و… به بیمارستانهای شهید دکتر باهنر ، شفا ، حضرت فاطمه (س) ، سید الشهداء و مهرگان معرفی و تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
دکتر عباسی در ادامه افزود: طی این مدت 384 نفر از مددجویان جهت انجام آزمایشات پزشکی به 15 آزمایشگاه تشخیص طبی در سراسر استان معرفی شده اند که نیاز تشخیصی این افراد نیز بصورت رایگان انجام شده است .
وی یاد آور شد ؛ 65 نفر از مددجویان تحت حمایت با معرفی به مراکز رادیولوژی ، سونوگرافی و… بصورت کاملاً رایگان خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
مدیرکل بهزیستی کرمان گفت : علاوه بر بهره مندی مددجویان بهزیستی از خدمات درمانی رایگان و نیمه رایگان بیمارستانها و مراکز درمانی همکار با بهزیستی  ،  طی یک سال گذشته بیش از 600 نفر از مددجویان بیمار با معرفی نامه بهزیستی به مطب پزشکان خیر متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته های مورد نیاز بویژه اعصاب و روان ، ارتوپدی ، چشم پزشکی ، زنان و زایمان ، جراحی و… مراجعه و بصورت کاملاٌ رایگان خدمات دریافت کرده اند.
وی در ادامه : عمده مشکلات درمانی مددجویان را خرید و تامین هزینه های پرتز ، هزینه های خرید و تامین دارو بویژه در تامین داروی مددجویان بیمار صعب العلاج ، مزمن روانی ، MS و مصروعین ، هزینه های اعمال جراحی مددجویان مانند پیوند قرنیه و کاشت حلزون و… اعلام کرد.
برپایه این خبر در ادامه این مراسم دکتر یوسفی فوق تخصص جراحی ترمیمی و رئیس بیمارستان مهرگان طی سخنانی با تقدیر از فعالیتهای حمایتی ، تخصصی بهزیستی به نمایندگی از پزشکان حاضر در برنامه بر آمادگی کامل این پزشکان برای تداوم همکاری مشترک با بهزیستی تاکید و ابراز امیدواری کرد تا روز به روز این جمع گسترش یابد.
گفتنی است : در پایان ضیافت مهر رمضان جامعه پزشکی و بهزیستی کرمان  ، با اهداء تندیس قدرشناسی بهزیستی توسط دکتر عباسی ، از پزشکان نیکوکار همکار با بهزیستی تجلیل شد و میهمانان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء روزه خود را در جمع کودکان بهزیستی افطار کردند.