آمنه بهرامی شب گذشته در محل شیرخوارگاه مادر میهمان خانواده بهزیستی شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان آمنه بهرامی که به منظور دریافت جایزه بین المللی «کرامت و بزرگواری» کانون نونهالان صنعتی ( اولین و قدیمی ترین مرکز شبه خانواده ایران ) به کرمان سفر کرده بود شب گذشته با حضور در شیرخوارگاه مادر و در بین فرزندان و مدجویان بهزیستی ، ضیافت افطار شب میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)را میهمان خانواده بزرگ بهزیستی شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده و جمعی از معلولین تحت حمایت بهزیستی برگزار شد ، دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان با تجلیل از آمنه بهرامی به واسطه گذشت و فداکاری که در خصوص اجرا نشدن حکم قصاص انجام داد ،گفت: فردی که به دروغ خود را عاشق می نامید برای آمنه بهرامی آینده ای تاریک رقم زد اما آمنه با گذشت از قصاص و گناه  او ،عشق به خوبی ها را به تمامی انسانهای دنیا نشان داد .
وی با قدردانی از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به واسطه صدور حکم قانونی لازم و مبتنی بر دستورات دینی و شرعی و تشکر از خانم بهرامی به واسطه استفاده بجا از حق مسلم خود در گذشت و بخشش گفت: امیدواریم به یمن این اتفاق مبارک و اقدام انسانی از این پس شاهد کاهش بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی در جامعه باشیم .
مدیرکل بهزیستی در ادامه سخنان خود ،حضور پررنگ نیکوکاران و خیرین کرمانی را در کنار فرزندان و مددجویان بهزیستی جلوه های زیبا و معنوی عنوان کرد که بارها در قرآن مجید و در روایات و احادیث برجای مانده از پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع)و بزرگان دین به آن اشاره شده است.
وی در خاتمه سخنان خود به آثار و برکات نیکی به یتیمان در دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت : دلجویی از یتیمان راه و روش کریمان دیار کریمان ، کرمان است .
مهرشاد معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استانداری کرمان نیز طی سخنان کوتاهی ، ضمن قدردانی از اقدام زیبا و به یادماندنی خانم آمنه بهرامی ، این اقدام را مختص جامعه اسلامی دانست که در اوج قدرت و توانایی ، عفو و بخشش را جایگزین قصاص می کنیم .
وی در ادامه ، همکاری بهزیستی و خیرین را در راستای کمک رسانی و دلجویی از فرزندان بی سرپرست و مددجویان نیازمند اقدامی بسیار پسندیده عنوان کرد که موجبات رضایت خداوند و فراوانی برکت و نعمت در زمین می گردد.
در ادامه این مراسم آمنه بهرامی در میان استقبال پرشور جمع 500 نفره مددجویان بهزیستی و درحالی که با دست زدنهای متوالی آنها روبرو شده بود. در جایگاه ویژه  قرار گرفت و دکتر عباسی ، مدیرکل بهزیستی کرمان با قرائت متنی زیبا در خصوص اقدام زیبای خانم بهرامی ، به اتفاق مهرشاد معاون استانداری کرمان ، لوح سپاس و یادمان اداره کل بهزیستی را به همراه هدیه ای به ایشان تحویل داد.
آمنه بهرامی نیز دقایقی کوتاه درحالی که حاضرین ایستاده ایشان را تشویق می کرد. از مهربانی و محبت کرمانیها بویژه بهزیستی ، کانون نونهالان صنعتی و مددجویان بهزیستی نسبت به خود و خانواده اش تشکر کرد.
برپایه این خبر ، در مراسمی جداگانه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، مدیرکل بهزیستی و هئیت مدیره کانون نونهالان صنعتی و جمع کثیری از مددجویان مقیم و خیرین مرتبط با این کانون ، اولین تندیس بین المللی « کرامت و بزرگواری کانون نونهالان حاج علی اکبر صنعتی کرمان » به خانم آمنه بهرامی تحویل شد.