اداره کل بهزیستی استان کرمان با برگزاری مراسمی از دختران ورزشکار نابینا و کم بینای کرمانی که در مسابقات ملی و بین الملی حائر مقامهای برتر شده اند تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین مراسم که در محیطی صمیمی با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی ، ورزشکاران دختر نابینا و کم بینای عضو تیمهای گلبال و دو ومیدانی و مربیان و سرپرستان آنان برگزار شد ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی طی سخنانی با تقدیر از افتخار آفرینی دختران نابینا و کم بینای ورزشکار کرمانی ، گفت : در کنار ورزش و دست یابی به جایگاه قهرمانی به تزکیه نفس نیز بپردازید تا دراین مسیر همگام با قهرمانی جسم به قله های بلند انسانیت و معرفت نیز دست یابید. وی افزود: شما بعنوان پرچمداران ایران عزیز و منادیان انقلاب اسلامی در میادین بین المللی باید توجه ویژه داشته باشید تا علاوه بر برتری ورزشی ، در ابعاد انسانی ،دینی و مذهبی ، رفتاری و گفتاری نیز برتری خود را بر دیگر شرکت کنندگان و تیمهای حاضر نشان دهید.
دکتر عباسی درادامه : به ارائه گزارشی از حمایتهای صورت گرفته از تیمهای ورزشی وورزشکاران معلول تحت حمایت بهزیستی پرداخت و گفت : علی رغم وجود تنگناهای اعتباری دراین زمینه با تمام توان برای اعتلای ورزش عزیزان معلول حرکت می کنیم .
برپایه این خبر درادامه این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از این ورزشکاران تجلیل شد.