بدنیال زمین لرزه6/5 ریشتری شب گذشته در حسین آباد شهرستان فهرج ،ستاد بحران بهزیستی استان کرمان با مسئولیت محمود حدادیان معاون پشتیبانی و جانشین رئیس ستاد بحران بهزیستی تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان  بهزیستی استان کرمان، دکتر عباسی مدیر کل و رئیس ستاد بحران بهزیستی استان کرمان در گفتگوی تلفنی با واحد خبر روابط عمومی گفت : گروهی از مسئولین ستاد بحران بهزیستی به منظور بررسی اوضاع و شناسایی چگونگی کمک رسانی تخصصی به زلزله زدگان به محل وقوع زلزله اعزام شده اند . وی افزود : با توجه به اینکه سازمان بهزیستی نهادی حمایتی – تخصصی است گروهی از کارشناسان و مسئولین به منطقه اعزام شده اند تا در صورت نیاز با همکاری نهاد ها در زمینه ارایه خدمات تخصصی اولیه اقدام نماید .
وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به ستاد بحران تشکیل شده در استانداری و اطلاعات واصله از منطقه زلزله زده گروههای امداد و نجات  در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در منطقه حضور یافته اند اظهار امیدواری کرد تا در این حادثه تنها خسارات مالی به جا مانده باشد.  
رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی افزود : مددکاران ، مشاوران بهزیستی و اورژانس اجتماعی به منظور شناسایی گروههای هدف اجتماعی مانند سالمندان ،معلولین، فرزندان و ارایه خدمات مددکاری و روان شناختی در لحظات اولیه بحران در منطقه مستقر شده تا در صورت لزوم اقدام تخصصی لازم صورت پذیرد .
دکتر عباسی  یاد آور شد : به منظور ارایه خدمات تخصصی به جامعه هدف در مناطق زلزله زده استان کرمان و سیستان و بلوچستان از طریق هماهنگی با سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان سعی خواهد شد تا خدمات تخصصی مورد نیاز به صورت مشترک در منطقه مرزی کرمان و سیستان و بلوچستان ارایه شود.