همزمان با آغاز برنامه های هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی کرمان با ارسال لوح  سپاس و یادمان خدمت از فعالیتهای مدیران کل سابق بهزیستی در استان کرمان تقدیر و این مناسبت را به ایشان تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در بخشهایی از لوح ارسالی دکتر عباسی خطاب به عباس صاحب الزمانی ، دکتر اصغر مکارم ، دکتر محمد ستایش و عباس صادق زاده مدیران سابق بهزیستی کرمان آمده است .وقتی که برای دستان خدمتگزار واژه  مقدس تراز لبهایی که دعا می کنند را بکارمی برند ، تازه شاید بتوان گوشه ای از لطف  بیکران خدمتگزاری را که خداوند به ما عطا کرده فهمید. و اگرچه خدمتگزاری به محرومان جامعه اسلامی معنایش در واژه ها و الفاظ نمی گنجد و آنانکه بخشی از روزهای عمر خود را در بهزیستی و خدمت به محرومین ،معلولین ،بیماران خاص و کودکان یتیم و بی سرپرست  گذرانده اند، لذت زندگی را چشیده اند اما نباید یادمان رود که چه تلاشها و کوششهایی نیز برای رفع  محرومیت نموده اند .
اینک که در دهه چهارم فعالیت و سی و سه سالگی بهزیستی  قرار داریم بر خود لازم می دانم تا ضمن سپاس از تلاشها و خدمات ارزشمند و به یاد ماندنی شما بزرگوار در عرصه رفاه اجتماعی از خداوند منان خواستار سلامتی و طول عمر برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بویژه حضرتعالی  باشم.
بی شک خدمات ارزنده حضرتعالی در زمان حضور در عرصه مدیریتی اداره کل بهزیستی استان کرمان  همچون برگ زرّینی در کتاب قطور تلاش و خدمت به یادگارخواهد ماند.