مقدمه :
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) هنگام دریافت خدمت از اداره کل بهزیستی استان کرمان به اطلاعاتی اساسی از قبیل (قوانین مرتبط و هزینه‌های مربوطه مرتبط با خدمات (در صورت وجود) ،شماره تماس مسوولین خدمات ،راهنمای انجام خدمت ،سوالات متداول ،فرم های قابل دانلود و…..) دسترسی خواهند داشت .

هدف :
ارائه خدمات مصوب اداره کل بهزیستی استان کرمان  حضوری و الکترونیکی با رعایت ضوابط و مقررات قانونی به شهروندان در حداقل زمان ممکن

تعهدات ستاد وزارت کشور:

  1. ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن
  2. تصحیح و رفع اشتباهات درخواست کننده خدمت از طریق تعاملات آنلاین (سرویس پیام کوتاه،اطلاع رسانی در کارتابل درخواست کننده)
  3. حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی درخواست کنندگان خدمات
  4. پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم
  5. اطلاع رسانی از پیشرفت وضعیت درخواست متقاضی از طریق تعاملات آنلاین(زمان ارائه خدمت )
  6. ایجاد وحدت رویه به منظور ارائه خدمت در ستاد و صف به متقاضی خدمت

تعهدات شهروندان :

  1. صحت اسناد و مدارک ارائه شده
  2. صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل بهزیستی استان کرمان را به اطلاع میرساند:
تارنمای اداره کل بهزیستی استان کرمان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است. در قسمت «ارتباط با ما» در هرکدام از زیر پرتال‌ها قرار داده شده است . به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. تارنمای وزارت کشور بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای اداره کل بهزیستی استان کرمان بدون خارج شدن تارنما در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.
هرگونه اشکال و نقص فنی، به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.