حجت الاسلام پناهیان با تاكید بر سبقت گرفتن از یكدیگر در انجام امور خیر، گفت: در انجام كار خیر نباید به كم قانع بود.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان روز پنجشنبه دوازدهم  محرم در مركز نونهالان كرمانیان از مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی کرمان که با حضور محمد تكلوزاده معاون برنامه ریزی استاندار كرمان،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی ،سردار کرمی نماینده مردم کرمان و راو درمجلس شورای اسلامی، مهدی صدفی مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  و جمعی از خیرین شهر كرمان برگزارشد،با بیان مطلب فوق  افزود :  از خداوند متعال باید درخواست كرد كه در انجام كارهای خیر ما را جزء بهترین و برترین افراد قرار دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: افرادی كه تنها به امور دنیوی مشغول می شوند، ضرر می كنند و خداوند متعال نیز در قرآن كریم می فرمایند، من شما را آفریدم برای اینكه بیازمایم كه چه كسی بهتر عمل می كند.
حجت الاسلام پناهیان، تاكید كرد:خداوند متعال در این دنیا كه محل زندگی و توقف كوتاه است به همه انسان ها اختیار داده كه مكان و موقعیت خود را در سرای جاودان با انجام اعمال و كارهای خیر مشخص كنند.
وی در مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در مركز نونهالان كرمانیان با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه باید برای تبلیغ كار خیر و امور دینی مشاركت داشته باشند اظهار داشت : آزمایش ها و امتحان های خداوند در این دنیا برای بهتر شدن انسان هاست.
گفتنی است  خیران و مسوولان شركت كننده در این مراسم ، پس از برگزاری آیین عزاداری، نماز ظهر را به جماعت اقامه و نهار را در كنار كودكان این مركز صرف كردند.
شایان ذکر است در ادامه این مراسم با حضور حجت الاسلام پناهیان ،معاون استاندار و مدیر کل بهزیستی به کودکان مقیم مرکز هدایایی اهدا شد.