حضور گسترده و حداکثری مردم فهیم و هشیار ایران اسلامی در صحنه های مهم و حساس مانند انتخابات همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تضمیمی است برای امنیت و نمایشی از قدرت و صلابت ملی ایرانیان .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با بیان مطلب فوق در جلسه شورای معاونین بهزیستی گفت : نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می شود که بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی توان و همت خود را برای جلوگیری از پیشرفت و موفقیت این مملکت و نظام بکار بسته اند.

دکتر عباسی افزود: درچنین هنگامه ای باید با هوشیاری و اقدام به موقع و درک درست از شرایط حساس کشور با شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات باردیگر دشمن زبون را به زانو در آورند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : خانواده بزرگ بهزیستی دراستان کرمان نیز که همواره در عرصه های مختلف انقلاب و لحظه های سرنوشت ساز با حضور در میدان نقش آفرینی کرده اند درجریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با درک شرایط کنونی و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ، برای ایفای نقش اثر گذار خود پا به میدان خواهند گذاشت . تا بار دیگر حفانیت ، صلابت و ایستادگی خود را در برابر استکبار جهانی و پایبندی به آرمانهای بلند امام راحل ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام عظمای ولایت به ظهور برسانند.