برگزاری ورزش همگانی در بهزیستی شهرستان کرمان
بدنبال اجرای برنامه های مختلف ورزشی در بهزیستی  ورزش همگانی صبحگاهی به همت بهزیستی کرمان ،اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی استان کرمان در محل بهزیستی شهرستان کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این برنامه شاد  که به منظور ترغیب پرسنل بهزیستی و ساکنین مجتمع های مسکونی همجوار  برای داشتن روح و جسم سالم برگزار شد،بیش از 350 نفر از اهالی منطقه ، پرسنل بهزیستی  و مسئولین بهزیستی استان و شهرستان کرمان حضور داشتند .
برپایه این خبر در پایان مراسم علاوه بر اجرای برنامه های هنری به 22 نفر از ورزشکاران شرکت کننده هدایایی اهدا شد. برگزاری مسابقات ورزشی ویژه پرسنل بهزیستی
مسابقات ورزشی ویژه پرسنل بهزیستی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این مسابقات در رشته های مختلف فوتبال دستی ،تنیس روی میز ،پرتاب دارت ، هندبال و بدمینتون ویژه آقایان  برگزار شد و نفرات و تیمهای برتردر شته های انفرادی و تیمی معرفی شدند .
گفتنی است علاوه بر مسابقات عنوان شده مسابقات دفاع شخصی نیز با حضور تیمهای مختلف از سایر ادارات درمحل مجموعه ورزشی شهید ایرانمنش بهزیستی شهرستان کرمان  برگزار و تیمهای برتر معرفی شدند.
کسب عنوان سومی کرمان در نهمين دوره ليگ باشگاهي تنيس روي ميز معلولين
در نهمین دوره رقابتهاي دور برگشت ليگ باشگاهي تنيس روي ميز جانبازان و معلولين  که به میزبانی باشگاه فرهنگي ورزشي نفت اصفهان برگزار شد تیم اعزامی از کرمان مقام سوم کلاس ایستاده را به خود اختصاص داد .
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان  ،این دوره از مسابقات با حضور100ورزشکار از11 استان البرز، زنجان، کهکيلويه و بويراحمد، خوزستان، کرمان، آذربايجان شرقي، گلستان، اصفهان ، تهران و خراسان رضوي برگزار شد و در پايان با احتساب مجموع امتيازات مرحله ي رفت و برگشت تيمهاي برتر معرفی شدند .
گفتنی است تیم اعزامی از کرمان در کلاس ایستاده پس از استان البرز و شرکت نفت اصفهان مقام سوم را کسب کرد .
در رقابتهاي واليبال نشسته باشگاهی کشور  بانوان معلول کرمان برسکوی دوم نشستند
در رقابتهاي واليبال نشسته دور رفت ليگ باشگاهي کشور بانوان جانباز و معلول کرمان برسکوی دوم نشست.
به گزارش  روابط اداره کل بهزیستی استان کرمان ،مسابقات مرحله ي رفت نهمين دوره ي ليگ باشگاهي واليبال نشسته بانوان جانباز و معلول به ميزباني بروجردبرگزار شد و در نهایت  تیم والیبال نشسته بانوان معلول کرمان مقام دوم را از آن خود کرد .
گفتنی است در این دوره از رقابتها  که با حضور 8 تيم برگزار شد پس از برگزاري 18 بازي ، رده بندي تيمها برتر معرفی شدند .
برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه بانوان پرسنل بهزیستی
مسابقات ورزشی ویژه بانوان پرسنل بهزیستی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این مسابقات به میزبانی  اداره ورزش و جوانان استان کرمان با حضور ادارات دارایی ،بهزیستی ، ،آموزش و پرورش نواحی یک و دو،شرکت برق ، ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی با حضور 300 شرکت کننده  در رشته های آمادگی جسمانی ،طناب کشی ،دارت ،شطرنج،تنیس روی میز،و دو همگانی برگزار شد.
برپایه این خبر در اختتامیه این مراسم که با حضور مسئولین ادارات شرکت کننده برگزار شد نفرات اول و تیمهای برتر در رشته های مختلف  معرفی و جوایزی اهدا شد.
کسب عنوان اول بانوان  معلول کرمانی در مسابقات تنیس روی میز باشگاهی کشور
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در  پنجمين دوره ي رقابتهاي تنيس روي ميز بانوان جانباز و معلول  تیم اعزامی از کرمان مقام  اول را  در رده سنی بزرگسالان کلاس نشسته به خود اختصاص داد.
این رقابتها با حضور 135 ورزشکار، مربي و سرپرست در قالب 29 تيم برگزار شد و در پايان تيمهاي برتر در دو رده ي سني بزرگسال و جوانان معرفی شدند .
برای اولین بار در کرمان مسابقات بوچیا برگزار شد
برای اولین بار مسابقات بوچیا ویژه معلولین کلاسهای پایین گروههای ضایعات نخاعی و فلج مغری در کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان این مسابقات برای اولین بار و در سه کلاس BC1,BC2, BC4 با حضور 15 شرکت کننده برگزار شد.
برپایه این خبر دراختتامیه این دوره از مسابقات به نفرات اول و دوم در سه کلاس هدایایی همراه با لوح تقدیر و به تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
گفتنی است نفرات برتر به شرح ذیل می باشند:
فاطمه بیگلری مقام اول کلاس BC1 و علیرضا صادقی مقام دوم کلاس BC1
احسان طاهری مقام اول کلاس  BC2  و احمد رضا اکبرزاده مقام دوم کلاس BC2  
محمد رضا کریمی مقام اول کلاس BC4  و رضا گنجی مقام دوم کلاس BC4