کنترل فشار خون و قند خون سالمندان در نماز جمعه کرمان
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،همزمان با روز جهانی سالمند ،تیم ارایه خدمات در منزل سالمندان بهزیستی با استقرار در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان به کنترل قند خون و فشار خون سالمندان حاضر در نماز جمعه پرداخت . برگزار ی همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان رابر
همرمان با فرا رسیدن روز جهانی سالمند همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان رابر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، شهربانو مهدی پور رئیس اداره بهزیستی رابر گفت : این همایش به منظور روز جهانی سالمند و توجه به این قشر از جامعه برگزار شد.
وی افزود : این همایش با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و با حضور مسئولین محلی برگزار شد و در نهایت از  تعدادی سالمند تجلیل شد.
مهدی پور با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت سالمندان در این همایش گفت : به منظور کنترل وضعیت جسمی و سلامت سالمندان از سالمندان حاضر در همایش  معاینه پزشکی بعمل آمد.
گفتنی است علاوه بر همایش پیاده روی سالمندان در رابر امام جمعه شهرستان رابر نیز در بخشی ازخطبه دوم  نماز جمعه این هفته  به بحث تکریم واحترام سالمندان پرداخت .
اجرای طرح سلامت سالمندان در مسجد جامع زرند
طرح سلامت سالمندان در محل مسجد جامع شهرستان زرند با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان زرند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان زرند گفت : این طرح با حضور تعدادی از پزشکان و پرستاران برگزار شد و جمع کثیری از سالمندان مورد معاینه پزشکی قرار گرفتند .
وی با بان اینکه استقبال چشمگیری ازاین طرح بعمل آمد افزود: به مناسبت روز جهانی سالمندان علاوه ر اجرای طرح فوق تعداد زیادی بروشور نیز در خصوص سلامت سالمندان توزیع شد.
گفتنی است طرح پایش سلامت سالمندان در شهرستانهای سیرجان و رفسنجان نیز برگزار  شد.
بازدید رئیس بهزیستی رفسنجان از مرکز مشیز به مناسبت روز دختر
به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر عباس بلندی رئیس اداره  بهزیستی رفسنجان از مرکز نگهداری کودکان مشیز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دراین دیدار رئیس اداره بهزستی رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت روز دختر با اهدا گل به دختران این مرکز از قبول شدگان در کنکور سراسر دانشگاه مرکز مشیز رفسنجان تجلیل کرد.