رئیس و پرسنل اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با مدیر کل روابط عمومی استانداری دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار که به مناسبت انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری برگزار شد ،سلیمانی رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی ضمن تبریک انتصاب آقای سلطانی به سمت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان به تشریح اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی بهزیستی پرداخت و گفت :

روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با توجه به نگاه متفاوت مدیر کل بهزیستی نسبت به دیدگاههای گذشته بسیار فعال تر از گذشته توانسته در معرفی اقدامات دستگاه و در واقع انجام وظایف واقعی روابط عمومی عمل نماید.
وی با اشاره به اینکه در روابط عمومی بهزیستی نیروها با تمام توان  در راستای اطلاع رسانی دقیق ،سریع و شفاف و انجام وظایف تلاش و فعالیت می کنند ،افزود: در روابط عمومی بهزیستی واحد های سمعی و بصری ،ارتباط با رسانه،سایت و انفورماتیک ، دبیر خانه ، تبلیغات و انتشارات فعال هستند.
در ادامه سلطانی مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیتها و اقدامات روابط عمومی بهزیستی گفت : روابط عمومی بهزیستی جزو روابط عمومی های فعال و پر تلاش سازمان ها در استان کرمان است .
وی با اشاره به ارتباط نزدیک و تعامل بهزیستی با رسانه ها ،نشریات و خبر گزاریها اظهار داشت : انتشار اخبار و اطلاعات بهزیستی و اقدامات این سازمان نشان از فعال بودن پرسنل روابط عمومی بهزیستی و تخصصی کار کردن در حوزه های مختلف روابط عمومی است .
وی در پایان از اجرای برنامه های مختلف برای ارتقا روابط عمومی ها ی دستگاههای استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به نگرش مثبت استاندار نسبت به جایگاه ویژه روابط عمومی ها درصدد هستیم تا با اجرای  برنامه های مختلف آموزشی و جلسات مختلف روابط عمومی ها را فعال تر و جایگاه واقعی آنها را در دستگاهها نهادینه کنیم .
در ادامه این دیدار پرسنل روابط عمومی بهزیستی از قسمتهای مختلف اداره کل روابط عمومی استانداری بازدید کردند.