دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی که با هدف بررسی روند خدمت رسانی بهزیستی به شهرستان بافت سفر کرده بود در روز دوم  سفر خود با حضور درمحل اداره بهزیستی شهرستان ،  با پرسنل بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دکتر عباسی پس از حضور درتمامی دفاتر و واحدهای بهزیستی این شهرستان و بررسی عملکرد و نحوه خدمت رسانی هر دفتر،  درجمع همکاران ستادی بهزیستی بافت و پرسنل مجتمع خدمات بهزیستی شهری و مجتمع های روستائی ،  طی سخنانی انجام خدمت تخصصی ، سریع و بی منت را وظیفه اصلی پرسنل بهزیستی عنوان کردو افزود:  اینک که به فضل الهی توفیق خدمت رسانی به معلولین و محرومین نصیبمان شده علاوه بر شکر گذاری باید به گونه ای در خدمت رسانی عمل نمائیم تا با قیات صالحاتی باشد برای آخرتمان .

 

مدیرکل بهزیستی درادامه سخنان خود ، انجام کار تخصصی با رویکرد توانمند سازی ، توام با همت و تلاش مضاعف را از اهم وظایف مددکاران و کارشناسان بهزیستی دانست و افزود : نگاه تخصصی به مسائل و واکاوی ریشه های بروز آسیب و معضل کمک می کند تا راحت تر و سریع تر به راه حل پیشگیری برسیم . و آنگاه که راه پیشگیری را یافتیم به راحتی می توان بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی و معلولیتها ر ا کنترل کرد.

دکتر عباسی در ادامه با اشاره به وجود پتانسیلهای علمی بالا در سطح شهرستان بافت استفاده از این پنانسیلها را در قالب مراکز و کلینیکهای تخصصی از جمله عوامل موفقیت اداره بهزیستی شهرستان بافت در خدمت رسانی تخصصی به جامعه هدف خود دانست و افزود : بهره گیری از علم و دانش این افراد که جزء نخبگان جامعه هستند بصورت فردی یا در قالب تاسیس NGO مرتبط با فعالیت بهزیستی ، باعث پویایی فضای علمی و فعالیت تخصصی بویژه در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی در منطقه خواهد شد.

گفتنی است : پیش از سخنان مدیرکل بهزیستی ، خانم اخلاص پور سرپرست اداره بهزیستی بافت به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و در پایان این نشست نیز پرسنل بهزیستی شهرستان به بیان دیدگاههای خود پرداختند%خ