شامگاه پنجمین روز از دهه مبارک فجر مدیرکل بهزیستی کرمان با حضور در منزل تعدادی از مددجویان موفق و نخبه تحت حمایت با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در جریان این دیدار که با هدف تقدیر از مددجویان موفق و نخبه تحت حمایت بهزیستی در ایام فرخنده سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد ، دکتر عباسی با حضور در منزل مهدی ذوالفقاری نابینای حافظ کل قرآن ، دکتر مهدی یعقوبی  دکترای ژنتیک و عضو هیئت علمی دانشگاه ( ضایعه نخاعی ) و مهناز سعید شاعر و نویسنده (  جسمی ، حرکتی ) در فضایی صمیمانه با ایشان به گفتگو نشست .

برپایه این خبر در جریان این دیدارها مدیرکل بهزیستی با اشاره به توانمندیهای عزیزان معلول از ایشان خواست تا با انتقال تجربیات و آموخته های علمی خود به دیگران و خلق آثار جدید ،هرچه بیشتر درمعرفی توان و استعداد معلولان به جامعه کوشا باشند.
وی ، برحمایت جدی و مستمر بهزیستی از این گروه از معلولین تاکید کرد و افزود : همانگونه که حمایت از محرومین و مددجویان نیازمند ، از اولویتهای کاری بهزیستی است ، حمایت از مددجویان نخبه ، توانمند و افتخار آفرین نیز جزء وظایف بهزیستی است که همواره به آن توجه جدی داریم.