دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان در بازدید از اداره روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت : عده ای معتقدند که روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است اما به عقیده من روابط عمومی ضربان قلب یک سازمان می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان، دکتر عباسی در دیدار با پرسنل روابط عمومی و بازدید از واحد های ارتباط با رسانه ،سمعی و بصری ، سایت ،انتشارات و تبلیغات اداره روابط عمومی به ارایه راهکارهای لازم پرداخت و ضمن تقدیر از فعالیتهای روابط عمومی گفت :

روابط عمومی در هر سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است که اگر از سوی مدیران سازمان به آن توجه نشود می تواند در بیان عملکرد سازمان بازخورد منفی داشته باشد.
وی توجه به نکات ظریف و حساس را در روابط عمومی یک اصل دانست و اظهار داشت : اگر در روابط عمومی بنای کار کردن بر پایه عشق و علاقه باشد نگاه به سازمان از بیرون نگاهی مثبت و سنجیده خواهد بود .
مدیر کل بهزیستی استان کرمان استفاده از اطلاعات و دانسته های یکدیگر ،فرا گرفتن آموزشهای لازم ،استفاده از طرحها خلاق ، ایجاد همدلی و وفاق و برخورداری از نگاه هنری را در روابط عمومی هر سازمان برای پیشبرد اهداف آن نهاد بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود : با توجه به اینکه فرصت خدمت گذاری برای  انسان فرصتی محدود است ،روابط عمومی باید برای رسیدن به نتیجه و خروجی مثبت از هیچ تلاشی دریغ نکند.
دکتر عباسی در ادامه یاد آور شد : پرداختن روابط عمومی به مسایل بیرون از سازمان هرگز نباید باعث به فراموشی سپردن وظایف روابط عمومی نسبت به درون سازمان شود.
در این نشست سلیمانی رئیس اداره روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان نیز با تقدیر از حضور مدیر کل بهزیستی در روابط عمومی و توجه خاص ایشان به مقوله روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت : روابط عمومی واحدی حساس است که هرچه توجه مدیر مجموعه به آن بیشتر باشد بهتر می تواند در ارایه عملکرد سازمان به بیرون موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه نگاه مجموعه مدیران جدید بهزیستی بویژه شخص مدیر کل سازمان به روابط عمومی نسبت به گذشته بسیار عالمانه تر شده است ، افزود : این گونه توجهات به مجموعه روابط عمومی کمک می کند تا نسبت به وظایفمان حساستر شویم و عملکرد سازمان را با انرژی بیشتر انعکاس دهیم .
گفتنی است در این نشست  صمیمی کارکنان بهزیستی نیز هر کدام به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .