زمین چمن اختصاصی و استاندارد ویژه اجرای تمرینات و برگزاری مسابقات تیم فوتبال نابینایان استان کرمان با کمک 350 میلیون ریالی فرمانداری کرمان احداث می شود.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان کرمان ، بهنام سعیدی فرماندار کرمان در بازدید از روند تمرینات تیم فوتبال نابینایان و دیدار با ورزشکاران فوتبالیست نابینا گفت : طی سالهای گذشته ثابت شده است که هرکجا از ورزشکاران و تیمهای ورزشی معلولین در کرمان حمایت شده است ایشان توانسته اند افتخارات فراوانی را در عرصه های ورزشی ملی ، جهانی و بین المللی کسب نمایند. فرماندار کرمان ، با اشاره به توان و استعداد بالای عزیزان معلول در رشته های ورزشی خاطر نشان کرد ، دولت مردان و متولیان امور  استان خود را موظف به حمایت از ورزشکاران و تیمهای ورزشی معلولین بویژه نابینایان بدانند.
سعیدی : با تقدیر از فعالیتهای اثر بخش و حمایتهای مستمر اداره کل بهزیستی استان کرمان از ورزش معلولین خاصه نابینایان گفت : هر چند زمان اندکی از انجام تغییرات در هیئت ورزشی نابینایان می گذرد ولی در همین مدت نیز شاهد تحولات چشمگیری بویژه درخصوص انجام منظم تمرینات ، ساماندهی تیمها ، حمایت از ورزشکاران ، تجهیز تیمها و… هستیم که امیدواریم این روند پررنگتر از امروز ادامه یابد.
فرماندار کرمان در ادامه با آگاهی از غیر استاندارد بودن زمین چمن محل تمرین تیم فوتبال نابینایان گفت : برای کمک به ساخت چمن مصنوعی استاندارد ویژه این تیم مبلغ 350 میلیون ریال از محل اعتبارات  در اختیار فرمانداری به این امر اختصاص می دهیم.
برپایه این خبر پیش از سخنان فرماندار کرمان ، حدادیان رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان طی سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت این هیئت ورزشی پرداخت و گفت درحال حاضر تعداد 450 ورزشکار در قالب 20 تیم ورزشی در 9 رشته گلبال ، دومیدانی ، شنا ، شطرنج ، پاورلیفتینگ ، فوتبال 5 نفره 1B ، فوتبال 5 نفر 3B و 2B ، دوچرخه سواری دو نفره و ورزشهای همگانی در حال فعالیت هستند .
رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان کرمان درخصوص رشته ورزشی قوتبال ویژه نابینایان گفت ، این رشته قریب دوسال است که در ایران دایر شده است و تیم فوتبال نابینایان کرمان جزء تیمهای مطرح و آینه دار کشور است .
حدادیان گفت : تاکنون تعداد سه نفر از فوتبالیستهای نابینای کرمان به دفعات برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.
وی : نبود زمین استاندارد برای انجام تمرینات را عمده ترین مشکل هیئت و فوتبالیستهای نابینا عنوان کرد. و افزود : از آنجا که این ورزشکاران باید مسیر یابی توپ و محل قرار گرفتن هم تیمیهای خود را از طریق گوش تشخیص دهند الزاماً باید فعالیتهای تمرینی و مسابقات درمحل کاملاً خلوت و ساکت انجام گیرد که بدلیل نداشتن زمین استاندارد و ایمن ناچاراً تمرینات در زمین چمن یکی از پارکهای شهر کرمان که به هیچ وجه مناسب این ورزش نیست انجام می شود.
شایان ذکر است ، در جریان این دیدار و بازدید فرماندار کرمان به همراه رئیس هئیت ورزشهای نابینایان در فضایی صمیمی به گفتگو با ورزشکاران فوتبالیست نابینا پرداختند و در پایان نیز دو تیم فوتبال نابینایان و بازدید کنندگان ( فرماندار و همراهان و رئیس و دبیر هیئت ) با هم مسابقه دادند .