به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی و سی امین سال تأسییس بهزیستی در کشور، دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان  پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان به ایراد سخن پرداخت .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان  با اشاره به جایگاه والای بهزیستی برای رفع محرومیتها در کشور گفت : سازمان بهزیستی ارگانی است که تلاش در آن همواره با همت مضاعف و کار مضاعف برای کاهش محرومیتها و جلوگیری از بسیاری مشکلات و معضلات اجتماعی ،فرهنگی و حتی درمانی صورت می گیرد .

 

دکتر عباسی معرفی 57 مأموریت محوله بر بهزیستی و دستاورد های سی ساله بهزیستی را از رسالتهای مهم مسئولین در هفته بهزیستی دانست و افزود : ازآنجا که بسیاری از مردم با فعالیتها و مأموریتهای بهزیستی آشنا نیستند می بایست اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد .

وی تعداد کل مددجویان معلول تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان  را 23260نفر عنوان کرد و اظهار داشت : این رقم صرفاً شامل مدجویان معلول است که علاوه بر این زنان سرپرست خانوار ،کودکان بی سرپرست ،فرزندان شبه خانوداه ، سالمندان و بیماران روانی مزمن نیز تحت حمایت بهزیستی می باشند .

وی تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرایی کردن بسیاری از برنامه های بهزیستی را از ضروریات کار در بهزیستی  برشمرد و گفت : برای تحت پوشش قرار دادن و توانمند ساختن جامعه هدف بهزیستی که از سیاست اصلی دولت دهم می باشد نیازمند اعتبارات بیشتر می باشیم .

وی از مسئولین استان خواست با همکاری و همراهی بهزیستی تمام همت خود را برای رفع مشکلات محرومین  که بگفته امام خمینی (ره) ولی نعمتان می باشند، بکار بندند.

وی با اشاره به سی ام سال تأسیس بهزیستی در کشور یاد آور شد :وظیفه ما در بهزیستی طبق گفته  شهید فیاض بخش بنیانگذاربهزیستی،رساندن صدای کسانی است که فریادشان به گوش کسی نمی رسد.

شایان ذکر است همزمان با آغاز هفته بهزیستی مدیران ارشد بهزیستی کرمان با حضور در نماز جمعه سراسر استان پیش از خطبه های نماز به تشریح دستاوردهای سی ساله سازمان پرداختند.