به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین  بهار انقلاب ،و در هشتمین روز از دهه فجر سومین همایش باورهای دینی ویژه مدیران و مربیان مهد های کودک و مدیران مراکز شبه خانواده بهزیستی با حضور دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی و سخنرانی خانم  دکتر احتسابی مدرس دانشگاه در محل سالن اجتماعات ستاد مرکزی بهزیستی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،در این همایش دکتر عباسی با اشاره به اینکه باورهای دینی و اعتقادات مذهبی والدین را  در تربیت فرزندانشان یاری می کند ،گفت : در کشور ایران اسلامی توجه به سفارشات  دین مبین اسلام موجب شده تا بسیاری از معضلات و مشکلاتی  که در جوامع غربی و غیر مذهبی گسترش یافته وجود نداشته باشد.
وی هدف از برگزاری چنین همایش هایی را آموزش آموزه های دینی به مدیران ،مربیان مهدکودک و مربیان  مراکز غیر دولتی دانست و افزود :اگر والدین به سفارشات و رهنمودهای اسلام و ائمه اطهار توجه داشته باشند جامعه ای سالم خواهیم داشت.
مدیر کل بهزیستی در ادامه به نقش مهم انقلاب در رواج اعتقادات مذهبی و دینی پرداخت و گفت : امروز هر آنچه در ایران اسلامی به لحاظ مادی و معنوی داریم به واسطه الطاف خداوند است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ایران شده است .
در ادامه این همایش دکتر احتسابی مدرس دانشگاه به نقش مباحث دینی و اسلامی در تربیت فرزندان از لحظه بارداری تا دوران کودکی پرداخت و گفت : وظیفه پدر و مادر در تربیت فرزندان وظیفه ای سخت و خطیر است .
وی افزود : اگر در تربیت فرزندانمان بر باور های دینی اعتقاد راسخ داشته باشیم بسیاری از بزه کاریها و نابهنجاریهای جامعه را نخواهیم داشت .
این مدرس دانشگاه افزود : در قرآن به صراحت به بسیاری از اصول تربیتی اشاره شده که توجه به آنها ما را به سمت داشتن فرزند صالح سوق می دهد .