همزمان با آغاز افطار دومین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت مهر،مراسم افطاری با حضور جمعی از اصناف و بازاریان در مرکز ساماندهی کودکان خیابانی و کار بهزیستی  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این مراسم که شمس الدینی مدیر کل اجتماعی استانداری و مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب نیز حضور داشتند ،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر رمضان گفت :

این طرح به منظور آشنایی بیشتر خیّرین و نیکوکاران  با مراکز و مجتمع های نگهداری بهزیستی و اطلاع ایشان از نیازها و مشکلات  نیازمندان اجرا می شود تا با آگاهی بیشتر و شناختی کامل برای کمک به محرومین و نیازمندان اقدام شود.
وی افزود: اجرای این طرح طی سالهای گذشته منجر به نگاه جدید خیّرین به نحوه کمک رسانی به نیازمندان شده است و خیّرین با جدیّت بیشتر و تخصصی تر در جهت رفع مشکلات مددجویان بهزیستی و معلولین اقدام می کنند .
مدیر کل بهزیستی با اشاره به اقدامات و اهداف بهزیستی در خدمت رسانی به معلولین ،زنان سرپرست خانوار ،فرزندان بی سرپرست ،سالمندان ،بیماران روانی و … گفت : بی شک حضور خیرین و نیکوکاران در کنار دستگاههای خدمت رسان مانند بهزیستی باعث خواهد شد تا با بهره گیری از توان معنوی و مالی ایشان خدمات ارزنده تری را به جوامع هدف ارایه نمود .
مدیر کل بهزیستی با اشاره به فعالیتهای تخصصی بهزیستی در راستای ساماندهی آسیبهای اجتماعی ،از خیرین ، اصناف و بازاریان خواست تا با نگاهی نو به نحوه انجام کار خیر بهزیستی را در راستای انجام وظایف  تخصصی خود مانند کمک به ساماندهی کودکان کار خیابانی ،درمان اعتیاد ،بازتوانی و به استقلال رساندن مددجویان و ….یاری رسانند.
وی مشکل مسکن ،اشتغال و هزینه های درمان را از مهمترین مشکلات مددجویان در سطح استان دانست و گفت : سال گذشته همت بهزیستی بر رفع مشکل مسکن مددجویان بود و امسال نیز رفع مشکل اشتغال آنان است که بی شک با همراهی شما خیرین بزرگوار می توان اقدامات چشمگیری انجام داد .
برپایه این خبر شمس الدینی مدیر کل اجتماعی استانداری کرمان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدام ارزنده بهزیستی برای ایجاد فضای همدلی و صمیمیت و فراهم نمودن زمینه آشنایی گروههای مختلف جامعه با نیازها و مشکلات محرومین،انجام امور خیر را نشانه های بارز جامعه اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل صورت گرفته بتوان در رفع مشکلات کودکان خیابانی و کار در شهر کرمان اقدامات موثری انجام داد .
شایان ذکر است در این مراسم سراسر معنوی که با صرف افطاری میهمانان و کودکان مقیم در محوطه ساختمان مرکز ساماندهی کودکان کار برگزار شد مدعوین حاضر در مراسم برای کمک به بهزیستی قول مساعد دادند.