ضیافت مهر رمضان ویژه مددجویان ضایعه نخاعی و ناشنوا تحت حمایت بهزیستی کرمان با حضور معاون سیاسی و امنیتی ،مدیران کل بهزیستی ،فنی و حرفه ای ،اعضای شورای شهر و رئیس شعب بانک تجارت استان در محل کارخانه سیمان کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این مراسم که به همت گروه صنایع سیمان کرمان ،انجمن معلولین ضایعه نخاعی پویا و بهزیستی در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با حضور بیش از هزار نفر از مددجویان معلول ضایعه نخاعی ،ناشنوا و خانواده های ایشان مسئولان ارشد استان و جمعی از خیرین برگزار شد ،از معلولین نخبه ناشنوا تجلیل شد.

برپایه این خبر در این مراسم  از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار به تعدادی از مددجویان  کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و از سوی مدیر کل بهزیستی به تعدادی دیگر مددجویان کمک هزینه سفر کربلا اهدا شد.
گفتنی است در ادامه این مراسم دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی و مهندس کمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری با حضور در بین مددجویان با خانواده ایشان گفتگو و به مشکلاتشان رسیدگی کردند.
شایان ذکر است در ادامه این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء حاضرین روزه خود را در فضایی صمیمی و معنوی در کنار هم افطار کردند.