پس از گذشت 5 سال از برگزاری جشنواره فرزندان مهر کشور در استان های مختلف در ششمین دوره این مسابقات  باز هم کرمان برای پنجمین بار    مقام اول مسابقات فرزندان مهر سراسر کشور را به خود اختصاص داد .
به گزار ش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، فرزندان مهر اعزامی از کرمان در دو گروه دختران و پسران  با شرکت در 5 رشته  شطرنج ،تنیس روی میز ،شنا ،دو و میدانی ، آمادگی جسمانی و فوتسال پسران  زیر 14 سال موفق به کسب ده مدال در این دوره از مسابقات شدند .

بنا بر این خبر در مجموع کاروان اعزامی استان کرمان متشکل از  29 ورزشکار دختر و پسر  در دو گروه سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال ،پس از کسب مقام دوم توسط گروه دختران و مقام اول توسط گروه پسران  ،استان کرمان در مجموع تیمی و با کسب 101 امتیاز ،صاحب مقام اول این دوره از مسابقات شد .

گفتنی است در جشنواره ششم فرزندان مهر سراسر کشور به میزبانی استان مرکزی حدود 800 نفر از فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی از 31 استان کشور در دو گروه دختران و پسران و در دو مرحله جداگانه در رشته های  ورزشی شطرنج ، فوتسال ، آمادگی جسمانی ،شنا، دو و میدانی و تنیس روی میز در گروهای سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است در6دوره برگزار شده جشنواره مذکور که در استانهای کرمان ،آذربایجان شرقی و غربی ،تهران ،زنجان و مرکزی برگزار شده است فرزندان مهر بهزیستی کرمان در 5 دوره به مقام قهرمانی و در یک دوره به مقام نائب قهرمانی دست یافتند .