فعالیتهای شبانه روزی و دلسوزانه مددکاران دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت ستاد مرکزی اداره کل بهزیستی باعث افزایش رضایتمندی مراجعین شده است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، محمود حدادیان جانشین مدیرکل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی با بیان مطلب فوق در جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع این اداره کل گفت : بررسی و تجزیه و تحلیل فرمهای نظر سنجی مراجعین به ستاد مرکزی بهزیستی در 9 ماه گذشته از سال 91 نشان دهنده رضایتمندی بخش اعظم افرادی است که به بهزیستی استان مراجعه کرده اند.
حدادیان افزود : خوشبختانه همانگونه که انتظار می رفت فعالیت شبانه روزی و پیگیریهای دلسوزانه مددکاران شاغل در دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت نسبت به رفع مشکلات مراجعین و همکاری بسیار خوب معاونین و کارشناسان ستادی با این دو واحد و از همه مهم تر پشتیبانی های مدیر کل محترم بهزیستی باعث شده تا این اتفاق مبارک پر رنگتر از گذشته خود را نشان دهد .
معاون پشتیبانی بهزیستی کرمان گفت : حسب تاکیدات مکرر مدیرکل بهزیستی استان ، مددکاران شاغل در این دو واحد برای رفع مشکلات مراجعین در چهار چوب قانون بدون در نظر گرفتن زمان و مکان در تلاش هستند و تمامی واحدهای اداری بهزیستی در سطح استان و بویژه شهر کرمان ملزم به همکاری همه جانبه با مددکاران این واحدها هستند.
جانشین مدیرکل بهزیستی کرمان افزود: تلاش حداکثری بر مبنای قانون برای رفع مشکلات مراجعین و بهره گیری از تعاملات بین بخشی و استفاده از توان خیرین و… مبنای کار مددکاران دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت در اداره کل بهزیستی کرمان است .
حدادیان گزارش گیری روزانه مدیرکل بهزیستی از فعالیتهای دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت و همچنین پیگیری تصادفی امور انجام شده نسبت به رفع مشکل تعدادی از مراجعین را از طریق برقراری تماس تلفنی با ایشان از سوی مدیرکل بهزیستی از نقاط قوت این واحدها اعلام کرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کرمان در تشریح عملکرد 9 ماهه گذشته از سال 91 دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت در ستاد مرکزی اداره کل بهزیستی استان گفت : طی این مدت مبلغ 781507027 ریال در قالب کمک موردی به معلولین تحت پوشش و مبلغ 272560000 ریال به خانواده های تحت پوشش که به این دو واحد مراجعه کرده اند پس از بررسیهای مددکاری و انجام بازدید منزل در چهار چوب قانون پرداخت شده است .
وی گفت : با احتساب مبالغ پرداختی اعلام شد و اضافه نمودن کمک های موردی به غیر مددجویان که مراتب نیاز ایشان محرز شده است و کمک های صورت گرفته از محل مساعدت به نیازمندان طی 9 ماهه گذشته از سال 91 مبلغ 1999167747 ریال پرداخت شده است .
حدادیان ادامه داد دراین مدت تعداد 960 قطعه بلیط اتوبوس برای افراد در راه مانده و یا نیازمند به مراجعه به دیگر شهرها تهیه شده است .
جانشین مدیرکل بهزیستی کرمان گفت :رسیدگی به 341 فقره نامه ارجاعی از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان بهزیستی کشور ، استانداری ، نمایندگان محترم مردم در مجلس و تعیین تکلیف نهایی این نامه ها نیز در همین مدت انجام شده است .
وی معرفی 70 مددجوی مراجعه کننده به بانک جهت دریافت تسهیلات فوری قرض الحسنه ، پیگیری امور 2879 نفر از مراجعین در معاونتهای تخصصی اداره کل ، معرفی و اسکان 550 مراجعه کننده مددجو به میهمانسرای طرف قرار داد جهت اسکان تا رفع مشکل در مرکز استان را از دیگر فعالیتهای میز خدمت و دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی اعلام کرد.
حدادیان : برنامه ریزی جهت انجام 22 جلسه ملاقات عمومی مدیرکل بهزیستی و پذیرش 990 نفر متقاضی شرکت دراین برنامه و ملاقات با مدیرکل بهزیستی را از دیگر برنامه های انجام شده دراین واحدها اعلام کرد.
ایشان گفت : از ابتدای سال تا پایان آذرماه مراجعه 3371 نفر در سیستم پاسخگویی میز خدمت ستاد مرکزی بهزیستی ثبت شده است .