بسم الله  الرحمن الرحیم
سالها از پس هم می آیند و می روند و روز دیگری از راه می رسد، اما اینکه از روزهای پشت سرگذاشته شده خاطره ارزشمند به یاد داریم یانه؟ بحث مهمی است که نباید از کنار آن براحتی بگذریم. داشتن آرامش خاطر از تلاشها گذشته نیز نکته ای  است که نباید هیچگاه از یاد آن غافل شویم.
باید یادمان باشد که چقدر توانسته ایم در به سرانجام رساندن برنامه ها ، اهداف و مسئولیتهایمان موفق باشیم.
سالی که گذشت سال «جهاد اقتصادی» نام داشت و سالی بود برای رسیدن به قله های صعود و ترقی در ایران اسلامی .
در سال 1390 اگر چه تحریمها و تهدیدات فراوانی را گذراندیم اما تکیه بر قدرت لایزال حق و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، معادلات دنیا را بر هم زد و ایران اسلامی را بر اوج قله های افتخار دیدیم و به جهان و جهانیان ثابت کردیم که ما بر قدرتی فراتر از درک آمریکا،اسراییل و انگلیس متکی هستیم و می دانیم که آنچه رهبر فرزانه مان می گوید ،حق است .
در این سال تلاشمان را برآن نهادیم تا با خانه دار شدن محرومین ،معلولین و بی سرپرستان ،ایجاد اشتغال برای نان آوران بی پشتوانه و تلاش برای زدودن بار غم از چهره هم نوعان نیازمند و گام برداشتن برای درمان کسانی که بعد از خدا نگاهشان به بهزیستی بود ،لبخند  بر لبان آنان که وجودشان نعمت و نگاهشان رحمت بر بندگان خداست،بنشانیم.
سال 1391 را فرصتی دیگر برای خدمت می دانیم و امید توفیق خدمت از بارگاه خداوند بزرگ را خواهانیم .
باشد در پناه الطاف پروردگار و همراهی هم استانیهای عزیزی که یاری رساندن و انجام امورات خیر خواهانه شان زبان زد خاص و عام می باشد باز هم بتوانیم توشه ای از ثواب را برای خود اندوخته نماییم .
سال نو بر تمامی ایرانیان ،کرمانیان و خانوده بهزیستی مبارک باد.

برادر شما رضا عباسی