مریم مظفری مادر ، مرحوم محمد زعیم باشی جوان مددجوی تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان زرند که در پی مرگ مغزی وی ، در حرکتی خداپسندانه اقدام به اهداء اعضاء بدن فرزند خود به 3 بیمار نیازمند نموده بود در گفتگو با روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت :
پسرم ( محمد زعیم باشی ) سال 1367 متولد شد و از او جز خوبی چیزی به یاد ندارم .
مریم مظفری در باره حادثه ای که منجر به مرگ مغزی فرزندش شد ، گفت : روز بیست و ششم اردیبهشت ماه منتظر بازگشت محمد بودیم ، اما انتظارمان طولانی شد و در پی کسب خبری از او بودیم که به ما اطلاع دادند ، تصادف کرده و در بیمارستان سینای زرند است .
وی افزود : پسرم را به بیمارستان کرمان انتقال دادند و در ساعات اولیه تصادف زنده بوده و بعد از اثر ضربه شدیدی که در اثر تصادف به او وارد شده بود، دچار مرگ مغزی می شود.
این مادر داغدار ، اظهار داشت : موضوع اهدای عضو فرزندم را با سایر اعضای خانواده در میان گذاشتم و در نهایت از این پیشنهاد استقبال کردیم .
وی گفت : این تصمیم باعث آرامش خاطرمان شده است و به این فکر می کنم که در ازای یک فرزند خداوند سه فرزند به من عطا کرده است ، احساس می کنم محمدم زنده است و خدا را شکر می کنم که اعضای بدن پسرم به دیگران زندگی دوباره بخشید.