همزمان با عید سعید غدیر ، میز خدمت در اداره کل بهزیستی استان کرمان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی در مراسم آغاز فعالیت میز خدمت در بهزیستی و معرفی مسئول این واحد با تبریک عید غدیر ، عید ولایت گفت : در هنگامه ای که خدمت رسانی به مردم سنگ محک ولایت پذیری است ، همسو با سیاستهای دولت دهم ، آستین همت را با استعانت از خداوند متعال و با یاری کارشناسان و پرسنل بهزیستی درجهت خدمت بی منت به عموم مردم مقیم استان کرمان بویژه جامعه هدف بهزیستی بالا زده ایم تا با راه و روشی جدید ، عرصه ای نو از خدمت رسانی سریع ، بی واسطه و شفاف را آغاز کنیم .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعین و انجام امور ایشان در صورت امکان و در غیر اینصورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین ، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین ، هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط ، جلوگیری از سرگردانی مراجعین در طبقات و واحدها و… را از اهم وظایف میز خدمت در بهزیستی اعلام کرد.
دکتر عباسی در ادامه افزود : اختیارات لازم به مسئول میز خدمت داده شده تا ایشان و همکارانشان با ایجاد فضایی آرام و حفظ امانت داری در کار، اطمینان مراجعین را جلب نموده و با انجام بموقع امور ضمن توجه لازم به ظرفیتهای قانونی موجود و رعایت عدالت و انصاف در کوتاهترین زمان ممکن درخواست های مراجعین را برآورده نمایند.
مدیرکل بهزیستی ، آغاز فعالیت میز خدمت در بهزیستی را در کنار خدمات قابل توجه دفتر ارتباطات مردمی امتیاز مثبتی برای مراجعین به بهزیستی دانست که به واسطه فعالیت پررنگ این دو واحد ، مراجعین و جامعه هدف در کوتاهترین زمان ممکن به منطقی ترین و نهایی ترین پاسخ دست یابند.
برپایه این خبر درادامه این مراسم ، مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، آقای حشمت ا… برجسته را بعنوان مسئول میز خدمت بهزیستی معرفی کرد.
شایان ذکر است ، حشمت ا… برجسته تاکنون مسئولیت هایی چون کارشناس مسئول واحد بودجه ، جانشینی معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی و معاونت بهزیستی شهرستان کرمان را داشته است.